17.7.11

Summer inspiration.










Min store- og tvillingesøster syntes det ville være sjovt, hvis de samlede en masse 'sommer' ting og tog et samlet billede af det, så i går fandt de en masse ting fra deres kufferter de syntes var 'sommerlige', og så tog jeg billeder af det efter de havde stillet det flot op. Så det er altså mine søstres lækre sager i lige har set, og hvis i gerne vil vide hvor noget specielt er fra, skriver i det bare i en kommentar. :-)

Mig og min familie er ankommet sikkert i vores 'første' sommerhus, og det var også her jeg tog de ovenstående billeder. Da vi ankom pakkede vi lige ud, og så tog vi vores cykler - som vi har taget med - og cyklede ned gennem byen til stranden, og så bagefter købte vi ind til grill mad, og så stod den ellers på en  lækker - og sen - aftensmad. I dag har vi bare slappet af, og det er mest på grund af at vejret ikke lige var med os i dag, men det skulle helst klare op de næste par dage!

Håber i fik lidt sommer inspiration fra billederne, søde læsere!

29 kommentarer:

  1. hvor er dine moccasiner (staves) fra?:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Nogle flotte inspirations billeder Emma! :-) Rigtig god idé xx.

    http://lisette-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hvor er dn fine sommerhat fra? :-)

    SvarSlet
  4. Super lækrer billeder, håber du nyder ferien! Jeg har ihvertfald fået lyst til at købe et par sejlersko efterhånden.. :D De ser virkelig fine ud :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig god sommerinspiration, og en rigtig fin idé. Hvor er den fine hat fra?

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  6. Anonym: mine moccasiner? :-)
    Lisette: Mange tak, Lisette! Er jeg glad for at du syntes. :-)
    Camilla: Den er fra Monki. ;-)
    Julie Kirstine: Tak, det gør jeg skam! Kan jeg godt forstå du har lyst til, de er så fine. :-)
    Sisse Lykke: Mange tak! Den fine hat er fra Monki. ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor er de sorte sandaler fra? :)

    SvarSlet
  8. Mærket er AMUST og de er købt på Smartgirl. :-)

    SvarSlet
  9. De sorte sandaler er da vidst i blandt et af mine næste køb. (-:
    - btw. super sprød blog du har dig.

    SvarSlet
  10. Fine, flotte og søde billeder! Man kommer helt i sommerhumør.

    Lucia//
    www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Christina Ingeborg: kan jeg godt forstå, de er rigtig flotte! :-)
    - Mange tak, hvor er du sød!
    Lucia: Tusind tak! Er jeg glad for at høre. :-)

    SvarSlet
  12. Fed ide. Det er mega flot lavet! :)
    Håber du nyder ferien!

    ThereIsABitOfLoveInAllOfUs.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Mange tak! :-)
    Det gør jeg, i lige måde!

    SvarSlet
  14. Hold da op, en helt vildt fed blog du har, jeg skynder mig lige og blive fast læser, og du er jo selvfølgelig også velkommen på min - CamillaKrusesverden.blogspot.com :)
    Camilla Kruse. :)

    SvarSlet
  15. what a great idea!
    rigtig fine ting du har dig! :-)

    www.jennytran2.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Camilla Kruse: Ih, mange tak! Velkommen til, tjekker din blog ud med det samme! :-)
    Jenny Tran: Tak!
    Det er nu mine søstres ting, men tak alligevel. ;-)

    SvarSlet
  17. Ej, hvor er det nogle møghotte ting.
    Har du lyst til at tjekke min blog?
    http://fashionablefabulousfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Ja, de er ret møghotte, tak. :-)
    Tjekker din blog ud med det samme!

    SvarSlet
  19. Skøn sommer inspiration, og rigtig god ide :) Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak.

    SvarSlet
  20. Tak skal du ha'. Kigger forbi med det samme. ;-)

    SvarSlet
  21. Møglækker blog! Hvor er den sorte bæltetaske fra? (-:

    Tjek gerne min blog ud, hvis du kunne have lyst mariameisner.blogspot.com

    Lots of love
    Maria

    SvarSlet
  22. Mange tak! Den er fra Kvickly og den kostede vist 80 kr. :-)

    Tjekker den ud med det samme! :-)

    SvarSlet
  23. Lækkert! Hvilket program har du lavet din header i?

    SvarSlet
  24. Tak! Den har jeg lavet i Photoshop. :-)

    SvarSlet
  25. De der denim shorts der? Hvor er de fra? :-) syntes de er møglækre! Og pleaaase dont sig genbrug!;)

    SvarSlet
  26. Jo, jeg må desværre skuffe dig, for de er fra genbrug. Men jeg kan sige at det var mandebukser som så blev klippet korte og syet ind. :-)

    SvarSlet
  27. Hvor er hørebøfferne fra?? Elsker billedet!

    SvarSlet
  28. Hvor er hørebøfferne fra?? Elsker billedet!

    SvarSlet
  29. De er fra Urban Outfitters. Her er et link: http://www.urbanoutfitters.co.uk/pan-rp-htx7e-headphones-cream/invt/5560461614319/&bklist=icat,5,shop,home,musicdept,headphones

    SvarSlet