15.7.11

Writing on my writingmachine.






Jeg elsker min skrivemaskine. Den er bare så hyggelig og smuk! Elsker i det hele taget bare gamle og vintage ting - det er det bedste! Skrivemaskinen har jeg lånt af mine bedsteforældre fordi de havde to, så jeg må beholde den så længe jeg ikke vil have den mere, og det bliver ikke lige foreløbig! Har haft den i nogle måneder, men for nylig gik den i stykker, så jeg afleverede den til min bedstefar så han måske kunne lave den, hvilket han heldigvis kunne, så nu har jeg fået den tilbage igen! - YES! :-)


9 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fed!! :-)

    Kig forbi? ♥
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Min farmor og farfar har også en. Så da jeg var lille, legede jeg altid med den! Jeg har været forfatter, sekretær og kontorarbejder med den skrivemaskine ved min side, haha :-)

    xx Anna
    // annagoesbanana.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fede billeder!

    Og der er altså bare noget over lyden fra sådan en skrivemaskine :b

    //SH

    SvarSlet
  4. Vildt flotte billeder Emma! :-) Jeg syntes egentligt der er noget romantisk ved en gammel skrive maskine, der er noget magisk ved det? xx.

    http://lisette-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Katarina: Ja den er! Kigger forbi med det samme. ;-)
    Anna Banana: Tak! Hvor sejt, ville ønske mine bedsteforældre havde fundet deres frem fra kælderen noget før! :-)
    SH: Tak! Ja, det er der altså, er helt enig! :)
    Lisette: Mange tak! :-) Det giver jeg dig helt ret i, man føler helt man er i en gammel romantisk film når man skriver på en skrivemaskine!

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin!
    Har du den bare til at stå på skrivebordet? :-)

    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Tak!
    Nej, har den til at stå på en reol lige ved siden af mit skrivebord, men når jeg lige har lidt 'skriveflip' står den, ja, bare på mit skrivebord. :-)

    SvarSlet
  8. snyyyyd. jeg har også en (nej, mine forældre har), men den virker ikke ! jeg kan ikke finde nogle som kan fikse den, øvøvøvøv

    SvarSlet
  9. Hvor ærgeligt at den ikke virker! øvøv. :-)

    SvarSlet