29.7.11

Yesterday ...









... all my troubles seemed so far away ..." eller nej, i går var jeg bare i Fårupsommerland (som man hvertfald kan ane på det andet billede). Var derinde med min familie og nogle af min families venner, og sidst på dagen også min onkel, tante og fætter. Det var rigtig hyggeligt og vejret var perfekt til sådan en tur!

I dag er min sidste hele dag i sommerhus, for i morgen der går turen hjem igen, så i dag har jeg bare nydt det! Men inden vi kører helt hjem i morgen, tager vi vist et smut forbi Aalborg for at shoppe lidt i H&M, Weekday og (vildt meget i) Monki. Så nu kommer der snart regelmæssig blogning igen. 

Håber i har været ligeså heldige med vejret i denne uge som Nordjylland har været, hvor i end befinder jer i verden!

9 kommentarer:

  1. Super super fine billeder! :-)

    //Johanne

    SvarSlet
  2. Mange tak, Johanne! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er ligenu i Aalborg, og jeg har nydt vejret de sidste par dage, ELSKER det! :-D. Flotte billeder, og fed blog. Tjek gerne min ud :-)

    - Raluca
    fromyheeart.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg kunne se på det første billede, at du havde været i Fårup, hu hu :D

    SvarSlet
  5. Raluca: Heldige dig, og ja, vejret har bare været fantastisk de sidste par dage! Mange tak skal du ha', tjekker selfølgelig din blog ud med det samme! :-)
    Tina: Hahah, sådan! :-)

    SvarSlet
  6. Tak for din søde kommentar!! :-)

    SvarSlet
  7. Hej du. Jeg kiggede lige forbi din blog og jeg kan rigtig godt lide den, så jeg bliver fastlæser :-)

    - Mia (lifeofmiadb.blogspot.com)

    SvarSlet
  8. Det er godt at høre, Mia. - Velkommen til! :-)

    SvarSlet