19.8.11

Accessories ...

I igår aftes da jeg gik ind på Monki's hjemmeside, så jeg der var kommet en masse nye accessories derind, så samlede lige nogle favoritter. Er specielt vild med begge par sko! Dem er jeg nødt til at få prøvet i den nærmeste fremtid.

Så blev det weekend, dejligt afslappende! Desværre skulle vejret ikke blive meget bedre end det har været i dag, men det må jeg bare prøve at glemme så mit humør ikke ryger helt i bund. Jeg bliver helt trist når jeg tænker på, at det snart blive uudholdeligt koldt udenfor, og at solen ikke viser sig før om lang tid. Jeg må vidst hellere indse at sommeren er slut.

12 kommentarer:

  1. Oh I looove the Moustace ring!!:D

    xxx

    SvarSlet
  2. Me too, and it's so cheap! :-)

    SvarSlet
  3. hvor er de fine! og åh, hvor er det altså surt, at monki ikke har en netshop! :-(

    Anna//http://annasmodeblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte, jeg må ind på hjemmesiden og lure! :) Kig gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  5. Hihi jeg har været inde på strøget og se det hele rigtigt tidligere idag :-) Jeg elsker også Ramona, Eva og Moustasch!

    fridaml.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Anna Banana: Helt enig! Ja, ærger mig også helt vildt over det! :-(
    Simone: Ja, det må du hellere! :-)
    Frida: Ej, hvor lækkert! Ja, de er nogle lækkerbiskener! :-)

    SvarSlet
  7. Åh elsker moustace ringen, og 'erin'. Jeg har selv 'eva', og det er nok de bedste støvler i verden. De er virkelig pengene værd - så lækre, og super gode at gå i :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  8. Det gør jeg virkelig også! Det er faktisk ligepræcis de tre ting jeg vil have allermest. Er glad for at høre at skoene er ligeså behagelige som de er pæne, og nu brænder jeg bare endnu mere efter at købe dem! :-)

    SvarSlet
  9. Kan rigtig godt lide begge ringe :)
    Håber du vil tage et kig forbi min blog, er lige startet.
    bymajapm.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Helt enig. :-)
    Tager et kig forbi med det samme!

    SvarSlet
  11. Skal klart købe det hårbånd/ting kaldet Erin ... så fed til en høj knold!!
    Har giveaway på min blog, hvis nogen vil kigge forbi :)

    Kys

    Mathilde // tanketiltekst.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Det skal jeg godt nok også - er helt forelsket i Erin! :-)

    SvarSlet