18.8.11

+ + +


Source: monki.com.

I dag har jeg ikke så meget andet at vise jer end disse fem billeder fra Monki. De har (i billedernes rækkefølge) skiftevis været på deres hjemmesides forside det seneste stykke tid, og syntes simpelthen de er så flotte. Man er ikke i tvivl om at det er Monki's billeder når man ser dem (hvertfald ikke hvis man er Monki narkoman ligesom mig). 

Mødte i skole i dag kl. ni, hvilket jeg skal gøre hver tirsdag dette år - virkelig dejligt! Og så får jeg også en halv time før fri end jeg plejer om torsdagen - ekstra dejligt! I dag var solen endda så venlig i dag at skinne lidt ud over Danmark, så det er ekstra, ekstra dejligt!

- Håber også i har haft en dejlig dag!

7 kommentarer:

  1. Monki har de mest fantastiske billeder! Der er slet ingen tvivl :o)

    Kram Katarina
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej, der er bare ingen tvivl. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er enig i det med billederne, selvom der endnu ikke er noget jeg er totalt hooked på. Det skulle da lige være knæstrømperne på første billede og strikkene på sidste. :-)

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Johanne: ja!
    Emma S: Ja, billederne er rigtig flotte, men jeg er uenig i dig med at der ikke er noget af være hooked på. :-)

    SvarSlet
  5. Super god blog!

    http://mathilde-nm.blogspot.com/ KIG FORBI! :-)

    SvarSlet