8.8.11

Come rain or come shine.


Så begyndte det godt nok at regne - og tordne! Det er godt nok ikke lige hvad man kan kalde dejlig dansk sommervejr. Jeg tror vejrguderne har glemt at det faktisk stadig er sommer. Så er det hvertfald helt udelukket at sidde udenfor i dag, med det vejr som lige er kommet. Smutter snart ned i banken og overfører penge jeg skylder til nogle fra min familie og tager så bagefter et lille smut i genbrugen med mine søstre. Skal også snart til at tænke på at få skaffet de ting jeg mangler i skolen, som starter om en uge - hvertfald for mit vedkommende. Det bliver helt mærkeligt at starte i skole igen, men nu også meget rart ...

6 kommentarer:

  1. Jeg synes det er fantastisk vejr! Fik også lige taget et par billeder :o)
    Håber du finder en masse lækre ting i genbrugen! og måske laver et lille indlæg hvis du gør? ;o)

    Kig forbi? Min giveaway med hele 5 neglelakke slutter om 2 dage! :-)

    Knus Katarina
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hahah, så foretrækker jeg solskin frem for regn. :-)
    Det gjorde jeg - desværre - ikke, men ellers ville jeg da have lavet et indlæg. ;-)

    Kigger da selvfølgelig forbi!

    SvarSlet
  3. Super fn blog er blvet fast læser;)

    SvarSlet
  4. Hej :)

    Hvilket kamera bruger du egentlig? Undskyld hvis du har svaret på det mange gange før :)

    SvarSlet
  5. Mia: Mange tak - og velkommen til! :-)
    Gitse: Hej med dig. Ja, det har jeg svaret på nogle gange, men vil med glæde svare igen. Bruger et Sony Nex-5 :-)

    SvarSlet