15.8.11

Dagens outfit: black 'n' white.



Et hurtigt dagens taget i mit spejl, for jeg orkede simpelthen ikke lige andet i dag. Det har som sagt været min første skoledag i dag, så jeg kom hjem med et kæmpe læs bøger, som lige så godt kunne blive bundet ind så hurtigt som muligt, så det har jeg gjort. Det tog godt nok meget længere tid end jeg troede, og så var dagen herhjemme lige pludselig gået. Der er flere der har skrevet til mig, at niende klasse går vildt hurtigt, og sådan føler jeg også det bliver her efter første skoledag.

Resten af dagen vil jeg bare slappe af og lade som om det stadig er sommerferie ...

11 kommentarer:

  1. Rigtig pænt! Men er du vimmer, du har tynde ben! :o

    SvarSlet
  2. Camilla: Tak. :-)
    R: Mange tak! Hahah, ja det har jeg. Er bare ret tynd i det hele taget. :-)

    SvarSlet
  3. Super fedt sæt tøj!
    Hvordan får du den sorte streg under din datoheader? ;-)

    bybec.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg kan rigtig godt lide den sidste sætning! Fik mig til at tænke på, at man jo bare kan sige til sig selv, at man har ferie, når man ikke skal noget. På en måde giver det lidt mere overskud. Haha.

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Elsker t-shirten, du ser rigtig fin ud :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  6. Rebecca: Mange tak!
    Bare følg denne: http://christinerosaworld.blogspot.com/2011/04/den-der-guide.html guide af Christine Rosa, det er det første hun forklarer. ;-)
    Emma S: Hahah, tak! Det er jo det, det gør at man lige kan slappe af lidt mere. :-)
    Sisse Lykke: Tak, hvor er du sød! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er du bare fin. :) Hvordan sætter du dit hår sådan, det ser vildt godt ud?

    SvarSlet
  8. Mange tak! Ehm, det er lidt svært at forklare. Samler bare håret, som hvis jeg skulle til at lave en hestehale, og så snoer jeg rundt så det former en slags knold og så sætter jeg et hår elastik rundt om. Så sætter jeg knolden på plads med hårnale, og måske hiver lidt i knolden så den blive større de steder den er lille ... :-)

    SvarSlet
  9. Nice outfit!!

    xx Alexandra

    http://my-cheap-chic.blogspot.com/

    SvarSlet