2.8.11

Drops in the ocean.

Det her billede viser ret godt hvad jeg har lavet i dag og i går. Jeg har chillet på stranden, sejlet i speedbåd, fået sol, spist grill mad, dovnet, været sammen med mærkelige mennesker osv. Billedet tog min mor - så snu som hun er - da jeg sad og slappede af på tippen af speedbåden (med mine tynde, tynde arme!). I dag gik turen på speedbåden til Tunø, hvor vi spiste middagsmad, gik en tur, spiste is, badede og så sejlede tilbage igen. Solen brændte godt nok igennem i dag, så det var varmt men lækkert!

Tror ikke jeg skal på stranden igen i morgen, og det er faktisk dejligt nok, for så kan jeg lige få en 'slappe af' dag, og det har jeg ikke rigtig haft i to og en halv uge, så det er helt fint med mig.

5 kommentarer:

  1. åh, det lyder til du har haft nogle dejlige sommerdage! Jeg har ikke engang været på stranden i år, gid det var mig!

    knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok hyggeligt ud :)
    Vejret har været skønt de sidste par dage1

    xx

    whatabeautifulwasteoftime.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh det lyder så dejligt. Gid det var mig :).

    Kig forbi hvis du har lyst:
    www.thevisionmission.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Marie My: Ja, det har jeg også! Hvor ærgeligt at du ikke har været der endnu, men der er heldigvis stadig tid. :-)
    Line-Malou: Er det også!
    Amalie: Var det godt nok også. :-) Det har du helt ret i, og det er lækkert!
    Stina: Ja, det var også ret så dejligt. ;-)

    SvarSlet