3.8.11

The galaxy on my hand.

Lavede lige denne hurtige gif. Har lavet nogle lignende før, men syntes simpelthen de er så sjove at lave, og så ville jeg godt nok ønske, at jeg havde alle de neglelakker man skal bruge, for at ens negle ligner galaksen. Ja, det ville godt nok være ret sejt!

Slapper bare af i dag og nyder at have ferie. Der er forresten sket noget 'dobbelt' dejligt i går, men mere om det senere! Nu vil jeg læse i en bog, eller måske se en film? Kan ikke rigtigt bestemme mig, men det kommer nok.

9 kommentarer:

  1. EJ hvor er det cool ud!! Hvilket program bruger du til det? :)


    www.thevisionmission.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg har en Macbook, så jeg bruger programmet GIFfun, men ved at man også kan lave det på Photoscape hvis du har en pc. :-)

    SvarSlet
  3. Nice, super sejt lavet :) Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  4. Uha, hvor ser det bare fedt ud Emma! :-)

    xx

    SvarSlet
  5. Simone: Mange tak! Kigger forbi. :-)
    Johanne: Hahah, tusind tak, Johanne! :-)

    SvarSlet
  6. Virkelig cool lavet! Hvor har du programmet fra? App store? :-))
    Signe, http://vores-garderobe.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Tak! Nej, har bare søgt på google. :-)

    SvarSlet