28.8.11

Just a boring sunday.



I går fik jeg en pakke med disse fine ting, som jeg har vundet i en giveaway på bloggen Notes. Hvad sker der lige for mit held for tiden? Det er den fjerde giveaway jeg har vundet. Men jeg klager nu ikke.

I går havde min far nogle fribilletter til biografen som snart udløb, så dem skulle vi da selvfølgelig bruge på at se den nye film om Dirch Passer, Dirch. En utrolig god film, man bare bliver fanget af med det samme og på intet tidspunkt virker kedelig. Kan varmt anbefale den! Men inden da var mig og min søster et smut forbi Monki, og derinde hilste jeg på Kathrine fra ENDLESSCOLOURS. Har før stødt på Kathrine og hendes søster Mathilde i Skagen i sommers, så det var rigtig sjovt at snakke lidt med hende. Hun var rigtig sød, og det var sådan lidt ... underligt, da vi begge ved hvem hinanden er, og at vi så møder hinanden. Det var rigtig sjovt!

15 kommentarer:

  1. Har aldrig vundet en giveaway, desværre.. Tillykke til dig da! :-)

    SvarSlet
  2. Tror, at jeg må deltage i nogle flere giveaway nu! Wau. Tillykke! :-D

    SvarSlet
  3. Emma du er så heldig! Tillykke :-)

    SvarSlet
  4. hvor er du heldig, jeg vinder aldrig i sådan noget :-)
    /Stine

    SvarSlet
  5. Du er skisme da bare super heldig! Fede ting du har vundet, tillykke :) Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  6. Anonym: Ja, ved slet ikke hvor alt det held kommer fra. Det plejede jeg heller aldrig, det kan ske for enhver! :-)
    Simone: Tak! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er du heldig! :-) Er vild med din blog!

    Tjek gerne
    cecilieandersen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Ja, det er helt vildt! Tak, er glad for at du kan lide den! :-)

    Tjekker den med det samme!

    SvarSlet
  9. Din blog er så fed og en masse glade indlæg:-)
    Tillykke

    SvarSlet
  10. Tusind tak for de fine ord! :-)

    SvarSlet
  11. Sikke en hyggelig blog.. Elsker dit tøjstativ.. Hvor er det fra ?

    tjek gerne "Min" blog. .
    http://joakimogjulie.blogspot.com

    -Julie Emmelie

    SvarSlet
  12. Din blog er SÅ lækker! Jeg elsker dine billeder! Jeg følger dig selvfølgelig! Jeg håber du vil kigge forbi og blive følger, måske :-)

    Line, Enkel - justenkel.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Julie: Tak! Det gør jeg også - det er fra Ikea. :-)
    Line: Tusind mange tak! Hvor er du sød! Kigger selvfølgelig forbi. ;-)

    SvarSlet