30.8.11

Leaving for Copenhagen.

Source: weheartit.

I morgen tidlig - meget tidlig - tager jeg på klassetur til København som varer indtil lørdag. Glæder mig! Vi skal ting som f.eks. se Christi-ania, besøge Amalienborg, i Tivoli København m.m. Men både torsdag og fredag er der også lidt tid til shopping om eftermiddagen - det skal der jo også være tid til. Nu skal jeg bare lige planlægge færdig, pakke videre og ellers bare tage afsted! Jeg kommer ikke til at blogge indtil lørdag, men skal nok prøve at tage billeder! 

Vi ses på lørdag, søde læsere!


8 kommentarer:

  1. Dér bor jeg jo! København er nice ligesom din fine blog!
    christine miranda
    saedetsagt.blogspot.com
    closeupfactory.blogspot.com

    Kig forbi! <3

    SvarSlet
  2. Heldige dig! Tak, hvor er du sød! :-)

    Kigger forbi!

    SvarSlet
  3. Enig med Christine Miranda! :-)
    Kan slet ikke forstå dem, som ikke bor i København - hvordan kan man dog det!?

    SvarSlet
  4. København er fantastisk! :-)

    xx

    SvarSlet
  5. Sofie: Ja, der er jo også dem som ønsker det, men bare blev født i den forkerte by. Du er jo så heldig, at du allerede bor der! :-)
    Johanne: Helt enig! ;-)

    SvarSlet
  6. Hehe, Christi-ania? ;)
    Sofie - Det er jo ikke alle, der har penge eller forbindelser, og uden er det næsten umuligt at finde et sted lige nu. Så er man glad, ligegyldigt hvad man har herinde :)

    SvarSlet
  7. Sara: Heheh, det er bare en bindestreg, så teksten så mere sammenhængende ud. ;-)

    SvarSlet
  8. Emma: Jaa, jeg er super heldig, er så glad for det! :-)

    Sarah: Nej det er rigtig. Jeg mener bare, at jeg ikke ville kunne undvære at bo her. Jeg ønsker for alle, at de kunne bo her! :-)

    SvarSlet