4.8.11

New in: Autumn on a dress.



Købte denne tee / kjole på trendsales for et par dage siden, og den landede så i min postkasse i dag. Tror den var i Monki's butikker for to år siden, men er ikke helt sikker. Har villet have den i lang tid, men det er jo lidt svært, når den ikke er i butikkerne længere ... men så er det godt at trendsales findes, hvor andre kan sælge deres tøj til billige penge! Og som bonus passer dens grene rigtig godt til efteråret, som jo snart nærmer sig. 

Omkring min header, så var de delte meninger om hvilken i bedst kunne lide, og hvad i bedst kunne lide ved hver header. Så jeg lyttede til jeres ris og ros, og lavede så en 'combi' af dem begge som jeg nu har som header så i kan se den. Brugte den nye skrift, uden at udfylde 'hullerne' med sort, beholdt fjeren fra den gamle, men erstattede fuglene fra den gamle med fuglene fra den nye. Fortæl gerne hvad i syntes om ændringerne på headeren, og kom gerne med mere ris og ros!

Håber i nyder det sidste sommer der er tilbage, for den forsvinder vist de næste par dage, og bliver erstattet af skyer og regn. Håber vejr menneskerne tager fejl!

14 kommentarer:

  1. Årh, hvor er den trøje dog fantastisk!
    - Jeg skal lige høre, hvor har du købt dine bøjler henne? :-)

    Og headeren er blevet rigtig fin!

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vildt fin top, trendsales er nemlig rigtig godt, når man vil have fingrene i noget, der ikke er i butikkerne mere. Jeg var nu ellers vild med den header du havde lavet, men den du har valgt er også fin. Synes bare det var cool med de udfyldte huller, og må være ærlig og sige, jeg ikke synes der er så mange ændringer nu .. :)

    Sendte forresten din pakke i morges!

    SvarSlet
  3. Clara: Ja den er!
    De er ikke købt, men bare taget i BON'A PARTE butik, hvor de altid har en kasse hvor man bare kan tage bøjler, gratis. :-)
    Sisse Lykke: Ja, trendsales er bare fyldt med en masse fund! Ja, der er jo ikke lavet så mange ændringer, og kunne også rigtig godt lide de udfyldte huller, men ved ikke rigtig.

    - Hvor dejligt, glæder mig til at modtage den!

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fed trøje!

    sevenjuno@live.dk

    SvarSlet
  5. Hej! Jeg er blevet ret vild med blogs, hvor der er de der gadgets som oftest hedder "categorier" eller "etiketter". - Eksempelvis på din. Det er virkelig smart! Hvordan kan man tilføje sådan en til sin blog? :-D

    xx
    www.thawaitisover.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er den fantastisk fin! :-) Og super fine bøjler, hvor er dit tøjstativ fra?

    Kig gerne forbi: www.goldenfashiondreams.blogspot.com
    //Johanne

    SvarSlet
  7. Victoria: Hej! Det får man bare ved at, nederst til venstre når man skriver sit indlæg, er der en lille boks hvor der står 'Etiketter' hvor du så kan skrive etiketterne, og så inde under Design når du tilføjer en 'Gadget' skal du bare rulle lidt ned, og så kommer der en der hedder 'Etiketter' og den tilføjer du bare, og så kan man se alle de etiketter du har brugt i dine indlæg. - Håber det var til hjælp. :-)
    Johanne: Ja, det er den godt nok! :-) Mit tøjstativ er fra Ikea.

    SvarSlet
  8. Rigtig fed blog du har dig! Jeg følger nu, håber du vil det samme:)

    http://alina-bonappetit.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Mange tak, Alina! Tjekker da din blog ud med det samme, så får vi at se. :-)

    SvarSlet
  10. hej smukke du!
    jeg ville bare høre om du ikke ville lave et flot sæt med blandt andet din nye kjole fra Monki? ellers - hvad ville du tage på til/anbefale?
    jeg har nemlig samme kjole, men er gået lidt død i accessories/jakke og sko der passer til...
    kunne være lækkert med noget inspiration!

    //Annaaltmuligt.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hej du!
    Altså, jeg havde den på i mandags, som du kan se i dette indlæg, hvor jeg brugte den som tee med et par shorts og leggings + nogle sorte converse til. Ellers har jeg i fremtiden planlagt at style den med en sort blazer, måske også med nogle sorte jeans eller bare som en afslappende kjole med leggings til. Det er hvad jeg liige kan komme på. :-)

    SvarSlet
  12. Super cool blog! Bliver fast læser med det samme :-)

    Tjek endelig også min ud:
    www.somethingsammi.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet
  13. Mange tak! - Og velkommen til! :-)

    Tjekker den ud med det samme!

    SvarSlet