26.8.11

New in: dizzy.



Jeg har fået det bedre, så har i dag været i skole. Hader bare at jeg er sakket bagud. Da jeg så kom hjem, ventede der en pakke i min postkasse med denne lækre Dizzy Mizz Lizzy tee. Jeg har skrevet om dizzy før i dette indlæg, og der tror jeg jeg fik udtrykket hvor meget jeg elsker det band! Har i flere måneder savlet over denne tee, og været helt nede fordi de ikke kunne købes længere da dizzy's shop var lukket. I  mandags så jeg så til min overraskelse at Dizzyshop igen var åbnet fordi der var så mange efterspørgelser om at den skulle genåbnes, så i onsdags måtte den længe ventede tee altså ryge i indkøbskurven. 

Ellers har jeg i dag været på arbejde. Det er nu meget hyggeligt, og rart at vide at man endelig har at job, og er i gang med at tjene penge. Det er bare lækkert ...

6 kommentarer:

  1. Hold op hvor er den fed!!!
    http://rosaesholdt.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed, og hvor er du smuk Emma!Tillykke med det nye job :-)

    Knus

    lisette-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Den er mega nice! Og sikke en lækker måde du har stylet den med shortsne! Enkelt men fedt;-) ok du har sikkert fået det her spørgsmål tusinde-millioner gange men hvilket kamera er det du har? Kan godt lide at det ikke er så stort som fx en canon spejlrefleks! Eller sådan ser det i hvert fald ud;-)

    SvarSlet
  4. Rosa Amalie: Helt enig!
    Lisette: Tak, hvor er du sød! Tak igen. :-)
    Anonym: Ja, det er den! Tak skal du have, er glad for at du syntes om det! :-) Ja, jeg har fået spørgsmålet op til nogle gange nu, men vil med glæde svare på det igen. Det er et Sony Nex-5

    SvarSlet
  5. Virkelig et fedt set! :-)
    - er nu fast læser.
    xx

    //Caroline - fashionbycarolineblog.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak, Caroline! :-)
    Hvor dejligt - velkommen til!

    SvarSlet