5.8.11

New in: giveaway.








I kan nok regne ud fra overskriften, at jeg har vundet alle de ovenstående ting i en giveaway. Som jeg skrev i forgårs i dette indlæg, var der sket noget dobbelt dejligt, og det her var en af de dejlige ting. Vandt giveawayen på bloggen We love fashion som køres af Sisse Lykke (som btw. er en rigtig fed blog, som jeg nyder at læse!) og jeg vandt: sommer neglelakker fra H&M i farverne coral, lysegul, mintgrøn og lyseblå, en makeuppung / pung / clutch fra Monki, armbånd / armring fra Nelly, Armor ring fra Nelly, en halskæde fra Pieces, vinge ørestikkere fra ebay og stjerneørering fra Pieces. Jeg er rigtig glad for tingene, og glæder mig til at tage dem i brug! 

Dette var som sagt kun en af de dejlige ting der var sket, og den anden ting skal nok snart også komme frem. Kan ikke helt præcis sige hvornår, men snart!

14 kommentarer:

  1. Er glad for du kunne bruge det, og tak for de søde ord! :)

    SvarSlet
  2. Er jeg også, det er en masse fede ting og har tre af tingene på allerede. Det var så lidt! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt forelsket i armbåndet, bare det var mig. Tillykke med tingene, og Sisse Lykke er da også en rigtig dejlig blog.(:
    http://fashionablefabulousfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Ja, den er så flot. Tak - og ja, det er en rigtig dejlig blog. :-)

    SvarSlet
  5. Fede ting!
    Gad jeg havde set den blog noget før.. :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det altså bare nogle fine ting! :-)

    SvarSlet
  7. Hej Emma. Jeg ved ikke om jeg så syner, men jeg så dig, idag på marked. Jeg ved ikke om du, kunne genkende mig? Vi fik øjenkontakt, men pga alle de mennesker så var det lidt svært, at komme til så man kunne sige hej :-) Nåmen ihvertfald mine ben blev som skumfiduser, og jeg syntes det var lidt sjovt at se dig hæhæ.

    Knus.

    SvarSlet
  8. Camilla: Ja! Kan jeg godt forstå. :-)
    Johanne: Ja, er helt enig! ;-)
    Lisette: Det kan meget godt passe! Hvor ærgeligt at vi ikke fik sagt hej, det ville have været ret sjovt. Hvor ærgeligt at jeg ikke genkendte dig, selvom vi fik øjenkontakt. :-)

    Knus.

    SvarSlet
  9. Så var det dig <3 Ja desværre. Du er virkelig pæn, også i virkeligheden! Jeg var vild med dit outfit! Men jeg krydser finger for, jeg ser dig en anden gang :-)

    SvarSlet
  10. Ja, haha. Mange tak, hvor er du sød! Tak - igen. Krydser også fingrer, for næste gang er vi nødt til at sige hej. :-)

    Knus.

    SvarSlet
  11. Haha ja det kunne være rigtig sjovt! Du virker så sød. Her idag, da jeg så dig blev jeg helt glad og som sagt mine ben blev til skumfiduser! :-) Men vi satser da, på næste år!

    Knus.

    SvarSlet
  12. Ja! I lige måde, og ja, det må blive næste år, håber jeg. :-)

    SvarSlet
  13. Heldige asen! Jeg er især vild med krystalhalskæden(: Har selv købt et par krystaller, som skal laves om til en halskæde alla din! Lækker blog iøvrigt.

    SvarSlet
  14. Hahah, tak! Det er jeg også (har den på lige nu) :-) Det har jeg også tænkt mig at gøre, skal bare lige finde tingene jeg skal bruge på Etsy først.
    - Mange tak!

    SvarSlet