6.8.11

New in: kræmmermarked.









Var til det lokale årlige kræmmermarked i dag, og der er godt nok meget der frister! Alt er faktisk ikke fra kræmmermarkedet, men det hele er fra i dag. Købte geviret og de to ringe på kræmmermarkedet, KISS t-shirten og bæltetasken er fra Kvickly (min søster arbejder nemlig i kvickly, så hun ved jo bare hvilke ting de har der er værd at købe) og skjorten købte jeg lige på vejen hjem i en genbrug, og når den er vasket vil jeg klippe ærmerne af den.
Er rigtig glad for alle tingene - det var jo derfor jeg købte dem - og de skal alle nok blive brugt flittigt!

Angående Karl Lagerfeld colaen, så lå den på mit værelse da jeg kom hjem, fordi den har jeg nemlig vundet i (endnu) en giveaway på bloggen Eyecandy som køres af Emma. Syntes det er helt vildt at have vundet to (den anden skrev jeg om i går) giveaway's - og så endda på den samme aften! Plejer ellers aldrig at være særlig heldig, så det er bare rigtig dejligt endelig at have vundet noget.

- Håber ellers i har det godt, søde læsere!

19 kommentarer:

  1. Er aaalt for vild med de to ringe! Nøj, hvor er de da bare flotte! Vildt fedt at du fandt en bæltetaske i Kvickly - det havde jeg alligevel ikke tænkt over. Og hvor er du altså bare heldig med de konkurrencer! :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det er jeg også! Kan slet ikke få nok af dem! Ja, jeg blev også helt overrasket da min søster sagde, at de kunne købes i Kvickly - og så er det endda ægte læder.
    - Tak, jeg ved ikke helt hvorfor jeg lige pludselig blev så heldig, men jeg klager ikke. :-)

    SvarSlet
  3. Lucky you!
    Er vild med bæltetasken og geviret! :)

    SvarSlet
  4. Hvor fedt, hvor meget kostede den?
    Nej, det kan jeg godt forstå, du ikke gør - det er jo vildt fedt! :)

    SvarSlet
  5. Camilla: Tak! Det er jeg godt nok også! ;-)
    Agnes Victoria: Ja, den kostede kun 50 kr.(!)
    - og ja, det er helt vildt fedt! :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte ting! Du har virkelig heldet med dig, i konkurrencer for tiden :-) Rigtig fine ringe Emma. Købte selv et armbånd, i ægte sølv.

    Knus

    SvarSlet
  7. Wauw sikke lækre ting du har fundet dig :-) Og hvor er du bare heldig fortiden!

    xx

    SvarSlet
  8. Hey Emma. Glad for, at du kunne bruge give-away'en! To på en gang, lucky you!!

    VIlle bare lige gøre opmærksom på, at du har linket forkert - mit domæne er eyecandy-blog.com :)

    Og btw, så er den første t-shirt SUPER fed! :)

    SvarSlet
  9. Har også lige købt de 3 Karl Lagerfeld colaer, dem skal man bare have!!

    Og rigtig fin blog du har jeg følger dig nu:-)
    Hvis du lyster må du også meget gerne tage en tur forbi min //fragrancefashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Først og fremmest er din blog virkelig fantastisk!

    Og på billede 6 ser det ud som om, du har bogstaver på din neglelak? Kan det passe? Hvordan har du lavet det?
    Det ser i hvert fald vildt fint ud! ;-)
    (Hvis det er mig der ser forkert, og dette er et super dumt spørgsmål, så beklager jeg, haha!)

    Og så tillykke med dit held! Det er da for sejt ;-)

    SvarSlet
  11. Lisette: Tak! ja, det har jeg godt nok. :-) Hvor fint, det gad jeg godt se!
    Johanne: Hahah, tak! :-) Ja, det er jeg - ret mærkeligt!
    Emma: Selvfølgelig kunne jeg bruge den - den er super flot! Ja, to på en gang, det er lidt vildt!
    - Det er da rigtigt, fikser det med det samme! :-) og ja, er helt enig. Den er bare så fed!
    Cecilie: Ja, er nødt til at anskaffe mig de to andre!
    - Mange tak, er jeg glad for at du syntes! Tager en tur forbi din med det samme! :-)
    Anne: Mange tak!
    Du har helt ret - du har godt nok nogle gode øjne! Ville faktisk lave et indlæg om mine negle i morgen, og hvis i stemmer for det, kan jeg godt vise hvordan jeg har gjort det. :-)
    - Tak. Ja, det er faktisk lidt sejt.

    SvarSlet
  12. Jeg har et billed af det, inde på min blog. Dog ikke bedste billed kvalitet. Men du er meget velkommen til at kigge forbi! :-)

    Knus

    SvarSlet
  13. Helt igennem fantastisk blog! Blev allerede forelsket i den, efter det første indlæg. Jeg er klart en stalker! Knus...

    scraploc.com

    SvarSlet
  14. Lisette: det er godt nok flot - et rigtig godt kup! :-)
    Line: Ej, mange tusind tak! Er jeg glad for at du siger - bliver helt glad! Hahah, så længe du er en god stalker.

    Knus.

    SvarSlet
  15. Tak for din søde kommentar! Det er ikke mig selv, som retter afstanden mellem mine billeder.. men mener man kan hive dem tættere på hinanden, når man er i gang med at oprette et nyt indlæg.

    xx Cecilie

    SvarSlet
  16. Virkelig fine ting. (:
    Hvor er dit tøjstativ fra?
    http://fashionablefabulousfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  17. Cecilie: Tusind tak for dit svar!
    Marie: Mange tak. :-)
    Mit tøjstativ er fra Ikea.

    SvarSlet
  18. Ej hvor sjovt har selv sådan en ring med "knude" på. Helt magen til. Det er en jeg har arvet fra min mormor.
    Men nøøøj det er nogle rigtig fine ting! :-)

    //Anna
    www.howwepose.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Ja, hvor sjovt! Elsker at finde fine arvestykker hos ens bedsteforældre.
    Mange tak, er helt enig! :-)

    SvarSlet