29.8.11

The newest in.



Tog et lille smut forbi Aarhus i dag, og købte så dette. Nogle længe ønskede sorte Monki jeans og en bird skull halskæde fra Glitter. Har savlet over sådan en halskæde i lang tid på Etsy, og så hang der bare en i Glitter. Dejligt, dejligt. Sorte jeans skal(!) man bare have, så har været ved at dø (næsten) da det gik op for mig, at de manglede i min garderobe, men nu har jeg dem endelig, så nu er jeg happy! 

Tiden er løbet helt fra mig, så må hellere lige tjekke om jeg mangler at lave nogle lektier til i morgen - de skulle jo helst laves ...

9 kommentarer:

  1. Hvad gav du for halkæden? Den er super fin (-: Knus..

    SvarSlet
  2. Jeg gav kun 45 kr. for den. Den er nemlig rigtig fin! :-)

    SvarSlet
  3. Er GLITTER nu også begyndt at lave dem? Wow... Fine ting, though. :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg blev også helt paf. :-)

    SvarSlet
  5. Heey, så'n nogle bukser har jeg da vist også,
    de er bare super skønne ^_^

    SvarSlet
  6. Ja, de er vildt behagelige at have på! :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har næsten også lige købt bukserne - de er rigtig dejlige! Dem er jeg glade for.
    Fine køb du har gjort dig :D

    Smil fra Josefine
    http://josefinish.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Det er rigtigt, man har virkelig brug for sorte jeans. Mine gik i stykker for 2 uger siden, og hold da op hvor havde jeg mange tøjkriser indtil jeg fik købt et par nye i forgårs :) Super fed blog du har, er fast læser nu.

    Bymajapm.blogspot.om

    SvarSlet
  9. Josefine: Ja, de er bare så dejlige! Tak. ;-)
    Maja: Ja, det har man virkelig, Jeg havde også en masse tøjkriser da jeg fandt ud af, at jeg simpelthen bare manglede dem i min garderobe. :-)

    SvarSlet