7.8.11

Newspaper nails.






Ville lige vise jer disse avispapir negle jeg lavede i forgårs. Jeg syntes selv de ser vildt sejt ud, og at det lige giver ens negle lidt ekstra - hvilket jo er godt! I går var der en læser der kunne se at jeg havde tekst på mine negle på dette billede, og jeg skrev også til hende at hvis der er stemning for det, så kan jeg godt lave en guide. Den gule neglelak jeg brugte under er fra H&M, og det er en af de fire neglelakker jeg vandt i giveaway'en jeg skrev om i dette indlæg. 

Så er der en uge tilbage af min sommerferie, og den skal jeg bare nydes! Ferie, ferie, ferie - det kan man ikke få nok af. 


15 kommentarer:

  1. EJ hvor cool! Det ville være fedt hvis du ville lave en guide (-;

    SvarSlet
  2. Ej hvor cool! synes du skal lave en guide! og hvornår skal du starte i skole? jeg skal allerede starte på torsdag :(

    SvarSlet
  3. Det er vildt sejt! jeg kunne ihvertfald godt tænke mig af vide hvordan jeg kunne få mine negle til at se sådan ud:)

    SvarSlet
  4. Tak alle, skal nok lave en guide så, i næste uge.
    Anonym: Jeg skal først starte på næste mandag. :-)

    SvarSlet
  5. Hvor sejt! Jeg har også engang selv prøvet det, det ser mega cool ud :)

    SvarSlet
  6. Kunne godt ønske mig en guide, det ser jo møgfedt ud.(:
    Du må meget gerne kigge forbi:
    http://fashionablefabulousfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Har selv sådan nogle negle ligenu. bare med rød neglelak, synes også at de er super fede :-)

    Min blog har nogle problemer med at poste kommentare, derfor er jeg anonym.
    miatut.blogspot.com - håber du kigger forbi :-)

    SvarSlet
  8. det ser duper fedt ud! du må ultra gerne lave en guide til hvordan man gør det, det ser så fedt ud!

    knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tusind, tusind tak for dit svar! ;-) Og det kommer nok ikke bag på dig, at jeg også meget gerne vil se en guide, for det ser for sejt ud!

    SvarSlet
  10. Super fede negle! jeg har også selv overvejet at prøve det, tror jeg snart jeg vil for det ser da super fedt ud! :)

    - kig gerne for wwww.bareenlilletanke.blogspot.com og smid en kommentar :)

    SvarSlet
  11. Jeg har set noget lignende før, og det ser bare så coolt ud! :-)

    SvarSlet
  12. Det er er altså ikke for at være ond, men hvorfor er dine fingre så skæve? det var bare om der var en grund til det.

    SvarSlet
  13. Anonym: Tja, alle fingre er skæve, men mine fingrer er bare utroligt tynde, så man lægger mere mærke til det, så der er ikke rigtig nogen bestemt grund til det. :-)

    SvarSlet
  14. kan du ikke svare på hvordan man gør ?

    SvarSlet