20.8.11

Random day.







Ret random billeder fra da jeg var i sommerhus på en helt random dag som i dag. Har ikke rigtig lavet andet fornuftigt i dag end at ... læse. Selvfølgelig var der et par få pauser med facebook-tjek, blog-læsning og sådan. I går fik jeg bare lige lyst til at læse lidt i 'Twilight' men så blev jeg så grebet af den, at jeg bare blev ved med at læse. Det var jo ikke fordi jeg ikke har læst den før, men måske var det derfor jeg blev så grebet af den - igen. Er faktisk allerede færdig med at læse den, og er allerede gået videre med at læse i 'New Moon'. Lige nu har jeg en lille pause fra læsningen og ser en film med min søster, men når den ender tror jeg jeg går tilbage til læsningen. Tænk at jeg kan ...

8 kommentarer:

  1. Jeg synes nu det lyder rigtig hyggeligt. Jeg har endnu ikke set eller læst twillight, da jeg er bange for at blive "afhængig" af dem ;-)
    Rigtig fin blog forresten, du skriver altid sådan nogle gode indlæg :-)

    xx

    SvarSlet
  2. Hahah, det er det skam også. Kan godt forstå du er bange for at blive afhængig, for det gør man. :-)
    Mange tak, er jeg rigtig glad for at høre! :-)

    SvarSlet
  3. Virkelig fine billeder! :-)
    Skriver alt for lidt kommentarer til din blog, men jeg har så meget ros, at det åbenbart aldrig kommer ned i kommentarfeltet.. ):

    SvarSlet
  4. Mange tak, Emilie! :-)
    Jeg er glad for at høre at du syntes det, og at du gerne vil dele din ros med mig!

    SvarSlet
  5. Det lyder super dejligt med noget læsning! :-)

    Super fin blog ud har dig! Tænkte på om vi skulle følge hinanden? Ville være dejligt!

    //triflesandgiants.blogspot.com

    xoxo

    SvarSlet
  6. Hahah, ja det er det! :-)

    Mange tak! Tager et kig forbi din blog med det samme!

    SvarSlet
  7. Virkelig dejlig blog du har :-) Twilightbøgerne er super gode og bliver
    helt inspireret til selv at læse dem igen. Måske man skulle det?
    Har du lyst til at følge hinanden? Du er meget velkommen til at tage
    et smut forbi min blog!

    //annamagnolia.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Mange tak! Ja, det er de hvertfald - læs dem, det er så ... beroligende.
    Tager hvertfald et smut forbi din blog! :-)

    SvarSlet