10.8.11

Simple.

Kunne godt tænke mig at have haft dette sæt på i dag - dejligt simpelt! De lave støvler kunne jeg især godt tænke mig, de er bare så meget mig! Og så er det faktisk virkelig dumt af mig, at jeg ikke har et par sorte jeans, for de er jo livsnødvendige (okay, måske lidt overdrevet) her i efteråret! Faldt også pladask for den hvide tee, da jeg den anden dag surfede rundt på youreyeslie.com og nu går jeg rundt med tanken om at lave den selv? Ja, det er jeg simpelthen nødt til. En bumbag har jeg allerede, men derfor vil jeg stadig gerne have den på, og halskæden er bare flot!

Startede dagen i dag med noget brunch, og så har jeg ellers været oppe ved min farmor for at tjene lidt penge ved at være hendes rengøringshjælp. Det var rigtig hyggeligt, og så fik jeg en god timeløn. 

Knus.

15 kommentarer:

  1. Hvornår skal du starte i skole igen? :)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig også et fedt sæt tøj du har fundet der. Tit så er enkle outfits også de bedste. Lyder rigtig hyggeligt at du har gjort rent hos din farmor, og så er det jo altid dejligt med lidt penge :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  3. Anonym: På mandag. :-)
    Sisse Lykke: Tak, syntes jeg nu også selv. Du har helt ret, de fungerer bare altid. Det var også rigtig hyggeligt, og ja, det er altid dejligt med nogle penge. :-)

    SvarSlet
  4. Er rigtig vild med bumbaggen, og jeg vil da lige tjekke den hjemmside ud, hvor tee'en kommer fra. Den er jo for fed? (:
    http://fashionablefabulousfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Ja, syntes helt bestemt du skal tjekke den hjemmeside ud - den er gud! :-)

    SvarSlet
  6. Bukserne og bumbaggen er klart en musthave!! :-)

    SvarSlet
  7. Ja, bukserne er mit næste køb! :-)

    SvarSlet
  8. Fede ting!! måtte da også meget gerne komme hjem til mig.
    elsker din blog.
    xx

    SvarSlet
  9. Er helt enig! - du har helt ret.
    Tak, er glad for at du kan lide den!

    SvarSlet
  10. Love those items.

    http://dassida.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Jeg har sendt dig en Blog Award, som du kan se på min blog, kopiere den og besvare den selv!

    Håber du vil være med i den! :-D
    http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/

    /Zitha

    SvarSlet
  12. Det lyder dejligt, Zitha, kigger forbi med det samme! :-)

    SvarSlet
  13. Virkelig en fin blog! Vi er blevet faste læsere, og håber at du vil gøre det samme for os! :-)

    Love

    - www.celikeblack.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Mange tak! Det lyder dejligt, velkommen til! Er allerede blevet fast læser af jeres blog for nogle dage siden, som i måske kan se på min blogroll her til højre - lækker blog, btw. :-)

    SvarSlet