14.8.11

Summer is ending, school is starting.

Ja, nu er tiden kommet hvor sommeren er ved at slutte, og skolen begynder at starte. Der er jo teknisk set stadig sommer i ... mere end to uger endnu, men lige nu føler jeg altså er sommeren er slut og efteråret er  begyndt - er jeg den eneste der har det sådan? Så er det tid til at gå i niende klasse, og være en af de ældste på ens skole. Ret underligt ...

Resten af tiden i dag skal jeg bruge på at sortere lidt i mine skolemapper og få min far til at hamre en masse søm op på mit værelse, for jeg har en masse rammer som der skal hænges op. En læser har efterspurgt en ny roomtour, så den skal jeg nok snart lave så snart mit værelse er gjort ordentligt i stand.

Håber i nyder weekenden!

9 kommentarer:

  1. Rigtig sødt billede. Glæder mig til at se dit værelse:-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal også starte i 9. efter sommerferien, det bliver underligt som du selv beskriver :-)

    http://thoughtswrittenbyjosephine.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Fint billede. Man kan håbe at vejret bliver bedre i efteråret, nu hvor det har været så dårligt om sommeren. Elsker din blog :-)

    hugs
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hvilket program redigere du dine billeder i?

    xx
    Annasjalin.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hanne: Tak! Skal nok snart tage billeder eller lave en video! :-)
    Josephine: Ja, det bliver rigtig underligt! :-)
    Signe: Mange tak. Ja, vi kan altid håbe - Er glad for at du kan lide min blog, og at du gider at følge med! :-)
    Anna Sjalin: Jeg bruger Toycamera Analogcolor. ;-)

    SvarSlet
  6. Lækkert billede!
    Niende klasse går ekstremt hurtig! Lige om lidt skal du til eksamen (som i øvrigt slet ikke er så skræmmende eller slemt!), og så er det sommerferie igen! :-)

    SvarSlet
  7. Tak!
    Det lyder jo dejligt når du siger det sådan! ;-)

    SvarSlet
  8. Føler mig så gammel når jeg læser mine yndlingsblogs, alle begynder i 8., 9., eller 1.g, og jeg sidder her og er egentlig... færdig. Men som Sofie siger går 9. klasse virkelig hurtigt, suk, så nyd det allersidste år i fulde drag!

    SvarSlet
  9. Syntes da du skal glæde dig over at være færdig. Syntes godt jeg kan fornemme at det her år kommer til at gå hurtigt, efter at lærerne har snakket om hvad vi skal lave dette år på faktisk ret kort tid. Skal nok nyde det så godt jeg kan!

    SvarSlet