12.8.11

You make me dizzy Mizz Lizzy.

Er alene hjemme, så har sat min fars 'Dizzy Mizz Lizzy - Rotator' cd på, og skruet højt op for volumen (nu er her ingen der kan klage)! Et af mine ynglingsbands er helt klart det tidligere danske rockband Dizzy Mizz Lizzy, som gjorde Danmark til et bedre sted at være fra 1988 til 1998, og syntes lige de fortjente et indlæg for dem selv, nu hvor jeg alligevel sad og lyttede til dem. De styrer ... kort sagt, og det er der ingen der kan modsige. Jeg så og hørte dem sidste år til Skanderborg festival da de lavede et comeback i sommeren '10, og dengang kendte jeg kun få af deres sange, men de var stadig un-be-lievable! Mht. billedet, er det det originale billede fra deres første cd's cover, som i kan se her.

Hvis i ikke allerede kender til dem, så gør jer selv en tjeneste og lyt til sangene herunder - i vil ikke fortryde det! Har udvalgt nogle af deres mest populære sange, for dem kender i måske uden at i ved det ...

Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame

Dizzy Mizz Lizzy - Glory
Dizzy Mizz Lizzy - Waterline

12 kommentarer:

  1. Dizzy mizz lizzy's/z sange er fantastiske! Især "waterline" elsker deres måde at lave musik på.. Så specielt, men samtidig så godt!

    SvarSlet
  2. Uhh, det må jeg se nærmere på!
    Skønt billede Emma, jeg elsker den gamle sil i billedet! kys

    SvarSlet
  3. Line: Kunne ikke beskrive det bedre!
    Kathrine: Ja, det må du godt nok!
    Ja, elsker også bare billedet! Det er også fra 1920, så ja, stilen i billedet ser rigtig fed ud! :-)
    Johanne: Ja, så fedt!

    SvarSlet
  4. Dizzy Mizz Lizzy er virkelig et band som DK kan prise sig stolte over. Selvom jeg har visse pauser, er det altid musik jeg søger tilbage til.

    Knus

    SvarSlet
  5. Ja, det har du helt ret i! Dizzy Mizz Lizzy er altid en sikker vinder, når man skal høre musik på ens iPod.

    SvarSlet
  6. Lækre sange!

    Jeg har lige startet en give away på min blog - håber at du vil deltage. :))

    http://theeverydaydreams.blogspot.com/2011/07/100-faste-lsere-give-away.html

    SvarSlet
  7. Kan kun give dig ret! Dizzy styre! Så dem da de spillede i KB hallen, uden tvivl den bedste koncert jeg nogensinde har været til! :)

    SvarSlet
  8. Sofie: Ja, det er de! Tjekker det selvfølgelig ud med det samme. :-)
    Christine Rosa: Ja, Dizzy styrer, og sådan er det bare! Du har også den Dizzy tee de solgte sidste år, ikke? Den vil jeg bare SÅ gerne have! :-)

    SvarSlet
  9. Ja det har jeg - Den er bare så fed :)

    SvarSlet
  10. Det er da bare løgn! Jeg ELSKER Dizzy Mizz Lizzy!- Og især Tim Christensen.. Han er for fed! Jeg har læst din blog et stykke tid nu, men anede det ikke... Fedt.

    //Amanda

    Det ville være en ære hvis du tjekkede den ud:
    hendedenlidtsk-re.blogspot.com/p/music.html

    SvarSlet
  11. Christine Rosa: Årh, snyd! :-)
    Amanda: Hvor dejligt! Jeg ELSKER dem også! - Ja, Tim Christensen er bare fed! Jeg tror heller ikke jeg har nævnt det før, men det gør jeg.

    - Tjekker selvfølgelig din blog ud!

    SvarSlet