27.9.11

⦁⦁⦁

Sweater: Weekday, Pants: Monki, Shoes: Vans, Scarf: Monki, Bag: Weekday.

Lækre sager siger jeg bare. Den sweater ser bare så komfortabel ud! Rigtig vinter agtig. Bukserne, ja, dem har jeg faktisk allerede, men de er jo så fine. Skoene har stået på min ønskeliste længe, og jeg burde snart få gjort noget ved det, men tror nu at jeg er nødt til at vente til jul. Tørklædet fra Monki er bare en lækker basis, som man altid kan bruge. Tasken den er bare så fin og old school.

I fredags opdagede forresten jeg at Monki (ynglings butik) er gået online! Endelig! Den side vil jeg nok komme til at bruge før eller siden, det er helt sikkert. 

Kan i have det godt, søde læsere!

17 kommentarer:

  1. Jeg elsker at de er gået online! Det var også på tide!

    Jeg er fotoglad, og deltager i en fotokonkurrence som bliver holdt af FOF. Stem på mig ved at synes godt om nedenunder billedet på dette link: http://foto.fof.dk//photo/3151.aspx

    SvarSlet
  2. Ja, det var godt nok på tide! :-)

    SvarSlet
  3. Skønt drømme-outfit :-)
    Ville jeg slet ikke have noget imod at bære.
    Er dog nok lidt mere af en 'farve'-pige, så Vans'ene måtte hellere end gerne være bordeaux!!

    xx

    SvarSlet
  4. Wow, I love these pieces! Especially the sweater and the vans shoes!!:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    SvarSlet
  5. tak for tippet, tørklædet fra Monki ser mega skønt ud. Det skal købes, når jeg en gang får penge igen. (:

    SvarSlet
  6. NLR: Tak! Det ville jeg heller ikke. Dem i bordeaux er også rigtig fede, men er ikke en farve jeg vil kunne gå rundt i. :-)
    Mia: Me too. I agree! :-)
    eleanor: Det var da så lidt, jeg må også se at få købt det. ;-)

    SvarSlet
  7. Det er super, at de har åbnet den online shop, det var da også på tide?
    Har også manglet vans i lang tid nu, men det er som om, at det aldrig rigtig bliver til noget... Og nu bliver det jo sjap og sne (hæhæ, at tænke lidt længere frem i tiden..) men tror nu jeg gør det alligevel(;

    SvarSlet
  8. Har de fået en online shop!?
    Hvor fedt! Det var sandelig også på tide! Vil jeg helt sikkert komme til at benytte mig af, nu hvor jeg ikke bor så tæt på Århus ;)

    SvarSlet
  9. elsker monki har fået online shop... bestilte noget første dag den åbnede, hihi...

    www.passion-4-photography.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Marie: Ja det er super! Ja, nu bliver vejret snart mere vådt og koldt, men jeg tror nu også at jeg gør det alligevel. ;-)
    Camilla: Ja, det er bare helt vildt fedt! Ja, det er specielt godt for dig, der ikke bor tæt på en butik. :-)
    laskje: Gør jeg også. Hehe, kan jeg godt forstå du gjorde, jeg blev også selv meget fristet!

    SvarSlet
  11. fed sweater! :-)
    xx

    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Uhh oss min yndlings butik eller ihvertfald en af dem:-)

    SvarSlet
  13. Lækre, lækre lækre basisting. Jeg vil også ha' en ordentlig sweater snart, og den måtte gerne være fra Acne eller Alexander Wang, men den bliver sikkert fra H&M eller Monki...

    SvarSlet
  14. Mia: Ja, Monki er bare alles ynglingsbutik. :-)
    Sarah: Ja, det er altid sådan at man bestemmer sig for endelig at købe noget godt kvalitets tøj for lidt flere penge, men så bestemmer sig for en af de lidt billigere mærker alligevel.

    SvarSlet
  15. Elsker din blog, og super lækre billeder! :-)

    Og outfittet er super flot, elsker den stil, og især her til vinter!

    Kig gerne forbi min blog hvis du har lyst.

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    Knus.

    SvarSlet
  16. Mange tak for de fine ord!

    Kigger forbi med det samme. :-)

    SvarSlet