7.9.11

Details of today: all black.




Blouse: Monki, Jeans: Monki, Necklace: DIY, Wristwatch: Vintage

Her har i så dagens i detaljer. Et all black outfit sammen med nogle sølv smykker - som jeg bedst kan lide det! Ved ikke om det kun er mig, som bare elsker at have et all black outfit på?

Kom til at købe noget i dag på trendsales. Kan afsløre at det er noget fra Monki og at det er noget som jeg har ledt efter mange gange i butikkerne, men den har altid været udsolgt og findes ikke i butikkerne mere nu, så kunne selvfølgelig ikke lade vær med at købe det! Kom desværre til at indsætte penge på min trendsales konto to gange, så nu er der 100 kr. ekstra jeg er nødt til at købe noget for. Ups Emma, ups. 

10 kommentarer:

  1. Elsker virkelig trøjen! Den er vildt fed:)

    //justasusual.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du kan bare sætte de ekstra 100 kr. tilbage på din konto! :)

    SvarSlet
  3. Hanneriis: Tak! Elsker den også. ;-)
    asta viktoria: Haha, så er jeg ikke den eneste!
    C: Kan man godt det? Det må jeg lige undersøge nærmere! :-)

    SvarSlet
  4. Det er ikke kun dig, jeg kan også bedst lide at gå all-black. Det koster et gebyr at overføre pengene tilbage, medmindre du er VIP, så jeg ville finde noget, jeg manglede og så bruge pengene på det. :)

    SvarSlet
  5. Cute photos!!

    xx Alexandra
    http://my-cheap-chic.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Sara: Det er godt at vide, men det vidste jeg nu faktisk allerede om dig. Tak for de oplysninger, så tror jeg hellere jeg må prøve at finde noget jeg mangler. :-)
    Alexandra: Thanks!

    SvarSlet
  7. Fine billeder du tager her til din blog.

    Hvor ny er din fine trøje fra MONKI? Den minder mig lidt, om en kjole Tina Dickow havde på, på Nothside. :-)

    SvarSlet
  8. Mange tak!

    Købte den sidste vinter, så den er et år gammel. Da jeg så Tina Dickow på Northside, tænkte jeg også på den her bluse, for ja, den minder lidt om den kjole hun havde på. :-)

    SvarSlet
  9. Ups, Northside, my bad.

    Men heldige dig, at du har blusen. Jeg må vist på jagt efter noget lignende efter at have set din. ;-)

    SvarSlet