23.9.11

Details of today: back to school.


Et detaljebillede af mit outfit i dag. Mit outfit er lidt skoleuniform agtigt, så derfor overskriften. Syntes det ser så fint ud med en krave sammen med en sweater. Meget old school, og dét elsker jeg! Tager i morgen på en weekendtur til Samsø med min familie, så ved ikke helt om jeg kommer til at blogge, men skal nok prøve at huske at tage nogle billeder. 

Nå, men nu skal jeg til at tænke på at gå på arbejde, og bagefter bare i gang med de lektier jeg mangler til på mandag. Det gik først op for mig onsdag aften at vi skulle til Samsø denne her weekend, så brugte hele dagen i går på lektier, men er stadig ikke færdig. Øv ...

Hav en god weekend, søde læsere!

6 kommentarer:

  1. Jeg synes også, det er virkelig pænt :-) Du må have en god tur til Samsø!

    Har en give away igang på min blog, du er velkommen til at kigge forbi og evt. deltage :)

    SvarSlet
  2. Tak! :-)

    Kigger selvfølgelig forbi!

    SvarSlet
  3. elsker kraven! (-:
    og god weekend til dig søde Emma!!

    SvarSlet
  4. Også mig! :-)
    Tak søde Kathrine!

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker blog du har. Dejligt sådan at falde over den :D

    Mvh. Michelle-Marie
    miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet