14.9.11

I see the light, I say the hallelujah.

Min søster lagde mærke til at himlen var en smule lilla, så gik da lige udenfor og tog et lille billede. På billedet kan man nu ikke så godt se det, men man kan godt se at den går fra blå til gul. Syntes det ser rigtig fint ud.

Var i dag inde og se Bora Bora i biografen i dag. Rigtig sød film. I dag er det tredje gang på fire dage, min blog titel er et citat fra sangen Dry Lips af Dúné. Det passede bare ret godt til billedet ovenfor, så jeg kunne ikke lade værd med at tage endnu et citat fra sangen.  

Vil nu have lidt aften hygge, det syntes jeg jeg trænger til.

4 kommentarer:

  1. Åh ja, jeg kender godt det der med bare at trænge til en hygge aften.. :-)

    SvarSlet
  2. Ja, nogle gange trænger man bare virkelig til det. :-)

    SvarSlet
  3. Dúné er et helt fantastisk band! - Fint billede ;-)

    SvarSlet