15.9.11

I've been looking for you all over town.

Top: Weekday, Pants: Monki, Shoes: Vagabond, Fingerrings: Weekday, Cardigan: H&M

Dette sæt ville jeg rigtig gerne have på, hvilket betyder at jeg må skaffe mig tingene på billedet (bortset fra bukserne, dem har jeg allerede). Toppen ledte jeg efter i København, men den var desværre udsolgt, så må kigge efter den i Århus. Ankelstøvlerne har jeg prøvet, og de er så lækre, men de koster desværre 900 kr. Ringene er fra Weekday, og dem er jeg altså også nødt til at få kigget lidt nærmere på. Cardiganen prøvede jeg i Århus i går og det er lige præcis sådan en cardigan jeg leder efter! Lige pt. har jeg kun H&M's tynde sorte lange basis strik, men den er ved at være godt slidt, og nu hvor det er ved at blive koldere skal jeg jo have mig en tykkere strik, og den der er bare perfekt! En basis jeg er nødt til at eje. 

Har i dag været i skole - selvfølgelig - og har også lige været på arbejde. Nu vil jeg bare få kigget lidt på nogle lektier som ligger og venter på at blive lavet og ellers bare glæde mig til at det bliver weekend i morgen.

10 kommentarer:

  1. Elsker toppen :-)
    xx

    Kig forbi på:

    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lækkert! :-)

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fedt sæt - Kunne selv rigtig godt tænke mig et par Cheap Monday jeans :-)

    Kig gerne forbi min blog - er fast læser af din :-)

    // Katrine - http://fashionwithkatrine.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Caroline: Så er vi to. :-)
    Emma: Ja, det er det! ;-)
    Katrine: Helt enig - de er også rigtig gode. :-)

    Kigger forbi.

    SvarSlet
  5. Ultra fedt!

    Knus
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvis du evt. vil bestille cardiganen online, kan du gå ind på min blog, jeg har lige lavet en indlæg om rabatkoder til H&M :-) Elsker toppen, ringene og bukserne!

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  7. Skønt sæt! Er især vild med toppen :-)

    blogofminds.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Victoria: Ja!
    Sisse Lykke: Ja, har jeg næsten lige læst på din blog. Det frister! :-)
    camilla m: Tak! Det er jeg også. ;-)

    SvarSlet
  9. Lækkkkkre ting. Har selv været lige ved at købe cardiganen, men så sejrede fornuften og faktummet, at vi er midt på måneden... :)
    Hvor er det, du arbejder? :)

    SvarSlet
  10. Ja, må vente til oktober med at købe den... ;-) Jeg arbejder som piccoline på min by's Avis. :-)

    SvarSlet