16.9.11

Lost inside a dream, if you know what I mean.


Lidt random nærbilleder af min guitar. Jeg må se at få mig tilmeldt til guitar lektioner så jeg kan lære at spille ordentligt på den! Kommer ikke til at blogge i morgen, da jeg skal i Djurssommerland med min fars arbejde. Krydser fingre for at vejret blive tørt! Det gør det hele lidt sjovere.

I får lige en dejlig sang med på vejen. Det er Tim Christensens akustiske version af en af hans mange populære Dizzy Mizz Lizzy sange. Den får godt nok hårene på mine arme til at rejse sig! B-e-a-utiful, siger jeg bare ...

Tim Christensen - Barbedwired Baby's Dream

video

11 kommentarer:

  1. ej hvor sjovt, det ligner fuldstændig min guitar! :-)
    xx

    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dejlige guitar billeder. Jeg har også haft en guitar i efterhånden flere år, og er først lige begyndt til guitar undervisning. Lektioner kan klart anbefales :) Kig hjertens gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  3. Super fed blog du har! Og super flotte billeder! Er fast læser, bokstaveligtalt, hæhæ :-)

    Hilsen Stephanie.

    Kig forbi min blog hvis du har lyst, den er helt ny.

    http://goleftnotright.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tak i to!

    - Kigger forbi jeres blogs med det samme. :-)

    SvarSlet
  5. Så smukke billeder! Hvor er det godt taget!

    SvarSlet
  6. Virkeligt smukke billeder ! :)
    Josefine // www.madebyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg elsker virkelig din blog! Og jeg kigger med glæde forbi den hver eneste dag! :-)

    SvarSlet
  8. MariaDue & Josefine: Mange tak! :-)
    Rebecca: Hvor er du sød! Er jeg glad for at høre. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg elsker din blog! Flotte billeder!
    Må jeg spørge hvilket redigeringsprogram du bruger?
    xoxo

    SvarSlet
  10. Mange tak!
    Jeg bruger Toycamera Analogcolor. :-)

    SvarSlet