4.9.11

New in: Copenhagen.






Så er jeg hjemme igen fra en rigtig fed klassetur til København! Ovenstående er hvad jeg købte: en Hard Rock Cafe tee og en lækker sweater fra H&M. Samsøe top, kjole tingen fik jeg gratis i Illum, fordi jeg havde tilmeldt mig et event på facebook, og var en af de tusind første der mødte op. Tror nu ikke at jeg kommer til at bruge den, så måske giver jeg den bare til min søster. 

Som sagt var der rigtig fedt i København, men jeg fik desværre ikke taget nogen billeder derovre, end billeder af min klasse og sådan. Så det er jeg faktisk rigtig ked af, men der var bare hele tiden så meget andet at se til, så det med at tage billeder blev ikke helt til noget. 

Håber i har haft det godt, i de dage jeg har været væk!

6 kommentarer:

  1. Har altid ønsket mig en Hard Rock Cafe tee, ærgre mig sådan over at jeg ikke købte en i Venedig..

    SvarSlet
  2. Har jeg også i rigtig lang tid, så er rigtig glad for at jeg endelig har fået købt mig en. :-)

    SvarSlet
  3. Super super fede ting! :-D

    xx

    SvarSlet
  4. Fine ting! (: Er vild med sweateren, hvad kostede den?

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak! :-) Mener den kostede 250 kr.

    SvarSlet