19.9.11

Now I leave my roots and run away.








Source: weheartit.

Lidt billeder jeg har redigeret i Photoshop for lang tid siden. Helt tilbage til i starten af sommeren. Savner helt sommeren nu hvor jeg ser på billederne, specielt fordi det lige nu regner udenfor. Kedeligt og trist vejr. Sådan kan det jo gå ...

Så forresten i går at jeg er nået op på de 100+ læsere via. Bloglovin. Hvor er det vildt! Samtidig er der 277 der følger mig via. Google Friend Connect. Endnu vildere! Er glad for at i gider at følge min blog og at i tager jer tid til at kommenterer! Jeres søde kommentarer gør virkelig det at blogge meget sjovere!

Fortsat god tirsdag, søde læsere!

6 kommentarer:

  1. Wow, you have an amazing blog and you are a really talented photographer! I'm definitely following you! Xx

    SvarSlet
  2. Aw, thanks! I'm glad you wan't to follow my blog! :-)

    SvarSlet
  3. Så flotte billeder, jeg er helt enig. Sommer kom tilbage.. Fedest tillykke med det, du fortjener det :)

    x Victoria.
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak! Ja, kan ikke vente helt til næste år! Tak igen, er jeg glad for at du syntes. :-)

    SvarSlet
  5. Ufff. hvor får jeg lyst til at vende tilbage til varmen.(;

    SvarSlet