22.9.11

Sounds.

             

Lidt godt til ørene. Det tror jeg vi alle kan lide. Her er hvertfald et lille udpluk af lidt forskelligt musik jeg hører for tiden. Gør jer selv en tjeneste og hør det! Har lige været i skole, og skal om en halv time på arbejde. Det er godt! Og så skal jeg ellers bare i dag drukne i lektier. Det er mindre godt. Men sådan er det bare, om jeg kan lide det eller ej ...

Jeg skal forresten snart til at lave den dersens room-tour. Det må altså blive næste uge, skal liige have gjort rent før jeg kan tage billeder.

Smutter ud af døren lige om lidt, så det er alt i får ud af mig i dag, søde læsere!

5 kommentarer:

  1. Det var dog en fantastisk musiksmag!

    // Rita
    helloimshi.blogspot.com
    kalejdoskopiske.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Der er også mange af mine favoritter her i blandt! Fantastisk musik du har udvalgt <3

    SvarSlet
  3. Rita: Mange tak. Hvis du syntes det, kan jeg kun sige i lige måde!
    Sisse Lykke: Tak skal du have, Sisse! <3

    SvarSlet
  4. Vildt fed musiksmag :-) Elsker især Treefight for Sunlight :-D

    //Fashion is like a disease, everybody is infected//

    SvarSlet
  5. Tak! :-) Det gør jeg også!

    SvarSlet