8.10.11

Be(cos) i need basics.

Cos har for noget tid siden åbnet en webshop, så det får jo en til at kigge lidt nærmere på deres varer. Cos er fyldt med en masse lækre basis tøj og valgte lige fire som jeg ville elske at eje! Det er sådan nogle strikke man altid vil kunne bruge - specielt nu - og så er de jo bare sindssygt flotte! Win, win! Har i også fået kigget på Cos' webshop?

I dag har jeg lavet absolut ingenting. Føler mig en smule rastløs, men på en måde er det også rart nok, bare at slappe af. I morgen står den på værelsesoprydning for mit vedkommende og forhåbentligt vil jeg tage billeder af det bagefter, men ellers bliver det en af dagene næste uge.

Fortsat god lørdag!

7 kommentarer:

  1. Nederst til venstre måtte ihvertfald gerne flytte ind hos mig! :-)

    SvarSlet
  2. Line-Malou: Det er det hvertfald!
    Julie Kirstine: Er så enig! :-)

    SvarSlet
  3. Elsker den første, den sorte! Helt almindelig, men super lækker! :)

    www.emlykke.blogspot - kig forbi, har lækker give away i gang i samarbejde med BIANCO FOOTWEAR :)

    SvarSlet
  4. Helt enig - enkel, men super lækker! :-)

    SvarSlet
  5. Hej Emma:) I dit forrige indlæg snakkede du om at man kan få monki magasiner sendt gratis hjem til sig selv? Jeg prøvede at se på deres hjemmeside men kunne ikke finde det:) Kan du ikke smide et link? Hilsen Mia:)

    Ps super fed blog:)

    SvarSlet
  6. Ja, men har lige tjekket, og kan ikke finde det mere, altså det sted hvor man kan tilmelde sig. Mærkeligt. :-)

    SvarSlet