14.10.11

Blinded by the light.

Tog dette billede i går, da der kom noget fint lys ind fra mine persienner. Har faktisk tænkt på at tage billedet i noget tid, da jeg vist har set noget ligende før, og i går fik jeg det så gjort. I dag fik jeg - og mange andre - efterårsferie. Endelig nogle fridage! Det var virkelig hvad jeg trængte til.

Vil forresten gerne takke Pernille fra Pagik for at anbefale min blog i går. Hun har skrevet så fint om mig og min blog, og jeg kan godt love jer for at der var aktivitet på bloggen i går - over tusind views! Ja, tak til Pernille ...

- God efterårsferie til jer, søde læsere.

7 kommentarer:

  1. Rigtig fint billede. :-)

    /knus
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fandt dig lige på Pagiks bloganbefalinger.
    Du har virkelig en fed blog :-)
    - er nu fast læser.

    Kig forbi. Jeg har en give away kørende lige nu.

    Klem Joanna Nielsen
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak fordi du gerne vil følge med! :-)

    SvarSlet
  4. Maga fedt billede.
    Mettesvane.blogspot.com
    kys.

    SvarSlet
  5. flot billede!(:
    http://blassforclass.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Flot billede :-)
    Desuden super fin blog du har :-)
    Du skal være meget velkommen til at kigge forbi min :-)
    http://jadoreblog.dk/

    SvarSlet