15.10.11

DIY table.



Hvor er det typisk. I samme uge jeg laver en room-tour laver jeg noget om på mit værelse. Så må jeg vel bare vise jer det sådan her. Har nemlig fået et nyt natbord, nemlig dette på de ovenviste billeder. Syntes selv det ser rigtig fint ud, og så er det jo utroligt nemt selv at lave det. Man skal bare bruge to trækasser, stable dem ovenpå hinanden og voilá - et nyt natbord! Et nemt og billigt DIY projekt. Hvis man tilfældigvis havde nogle gamle Carlsberg trækasser liggende, ville det være oplagt at stable dem sådan her. 

Har brugt min dag meget afslappet: spist pandekager til morgenmad, drukket varm kakao, haft Gossip Girl marathon, læst i en bog (den på billederne), set en film og så videre ...

11 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt! Elsker sådan nogle gamle kasser.

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Elsker det!
    Er også på udkig efter nogle gamle carlsberg eller æblekasser, men ved ikke hvor jeg skal lede? Har nemlig haft samme idé på hjerte i laaang tid ;-)

    SvarSlet
  3. Agnes Victoria: Tak! Ja, der er bare noget over sådan nogle gamle trækasser.
    Camilla: Du kunne prøve at lede på forskellige markeder eller i store genbrugsbutikker. :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med rensdyret! Hvor er det fra? :-D

    SvarSlet
  5. Tak! Det har min bedstefar lavet. :-)

    SvarSlet
  6. Var det kun mig, der tænkte på reolen fra De vilde kaniner med det samme? Det kan være, du slet ikke har set den. :) Men rigtig, rigtig fint. Gid jeg havde pladsen.

    SvarSlet
  7. Jeg har anbefalet dig her; http://iamawandertoo.blogspot.com

    - Du må ha' en god mandag ;-)

    SvarSlet
  8. Godt jeg faldt over denne blog, du er så inspirerende!

    pigenigaden.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Julie Kirstine: Tusind tak for anbefalingen, hvor er det sødt af dig! :-)
    Malene: Mange tak!

    SvarSlet
  10. Hej Emma. Jeg er på udkig efter nogen nye høretelefoner, og har kigget på de dét marshall nogen. Er de gode? :-)

    http://annawoodhansen.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Hej Anna. Kan varmt anbefale dig at købe dem! Det er de bedste høretelefoner jeg har haft, og de bedste jeg har prøvet. :-)

    SvarSlet