25.10.11

Face the mirror.


Et slags dagens ... og et detaljebillede. Ved ikke helt hvad jeg laver på det øverste billede. Det er vel bare nærmest en refleks at lave mærkelige ansigter, så snart et kamera bliver taget frem. Som i - måske - kan se har jeg en grå sweater på (fra H&M) som er over en sort nederdel (også fra H&M). Det er så behageligt at have på! Ved bare at jeg kommer til at gå rundt med en sweater over en nederdel en del her til vinter!

Forresten opdagede jeg i går helt tilfældigt at jeg er blevet anbefalet på bloggen Small Girl Blogging. Jeg bliver altid så glad når jeg finder ud af at jeg er blevet anbefalet, og hun har skrevet en masse søde ting om mig og min blog. I må altså meget gerne sende et link hvis i har anbefalet mig, vil meget gerne læse det!

Vi ses, søde læsere!
    

17 kommentarer:

  1. Du er altså virkelig smuk Emma!

    SvarSlet
  2. Ej tak Johanne! Jeg bliver altid så smigret hver gang du skriver det!

    SvarSlet
  3. Emma din smukke pige! Normalt syntes jeg godt tørklædet kan blive for overdrevet på outfits, eller ikke er pænt. Men hold da op! Hvor er du bare smuk og det passer perfekt til dig :-)

    Knus Lisette - Lisette-fashion.blogspot.com

    Ps. Ses vi til det arrangement Emma, Anne Louise og Sisse Lykke holder i Århus? ;-) Vil meget gerne møde dig, det kunne være så hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Kender godt det med grimasserne !

    Har fundet perfekt genbrugsguld idag ! Tjek min blog for at se hvor heldig jeg EGENTLIGT var !
    http://sofkirke.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Lisette: Ih, tak Lisette! Var faktisk selv i tvivl om et tørklæde ville klæde mig da jeg købte det, for - ligesom dig - syntes jeg det nogle gange kan se lidt overdrevet ud, så er glad for at du syntes det klæder mig! :-)

    - Ja, regner bestemt med at tage til det arrangement! Krydser fingre for at der ikke ligepludselig dukker et eller andet op jeg skal i stedet for!

    Sofkirke: Godt jeg ikke er den eneste!

    SvarSlet
  6. Fin detalje med tørklædet i håret :-)

    SvarSlet
  7. Det er nok lift længe siden, men jeg har også anbefalet din blog /-:

    http://everythingandnothing-blog.blogspot.com/2011/10/y-blogs.html

    - håber det er i orden? Amanda

    SvarSlet
  8. Elsker også sweater-over-nederdel looket! Så flot, simpelt og behageligt :-)

    Knus.

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. glassows: Tak. :-)
    Amanda: Tusind tak for linket, det er helt i orden! :-)
    Stephanie Victoria: Ja, det er så simpelt og behageligt men samtidig så flot!

    SvarSlet
  10. Elsker tørklædet rundt om håret, det ser så fint ud, synes jeg. Er forresten rigtig glad for, du gerne vil deltage i vores blogger aften :-)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  11. Tak, Sisse Lykke! Er også rigtig glad for at i holder et blogger event! :-)

    SvarSlet
  12. Super fed blog du har! Elsker layoutet, så rent, skarpt og enkelt!

    Tag et kig på min kreative blog:
    http://idemariaemilie.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Mange tak, Maria!

    Tager et kig på den med det samme.

    SvarSlet
  14. Sikke et fint tørklæde, har ledt efter et i noget tid, hvor er det fra? :-)

    SvarSlet
  15. Tak! Har købt det i Salling i Aarhus. :-)

    SvarSlet