24.10.11

The sun in my eyes.

Et billede af min kat som jeg tog i sommers. Man kan godt fornemme at han godt kan lide sollyset. Syntes det er et fint lille billede, og det får min ret så onde kat til at se helt sød ud.

Så sluttede efterårsferien for alvor i dag, hvor det var tid til at tage i skole igen. Men det er nu alligevel okay, for så fik man alle menneskerne at se igen! Det hjælper jo. I morgen eller i overmorgen regner jeg med at modtage en pakke. Kan i gætte fra hvilket mærke? Det er mit ynglingstøjmærke (ret stor hjælp). Nu tror jeg, jeg vil se en film med min søster. 

See ya'.

14 kommentarer:

  1. Jeg gætter Monki? Dejligt billede af et dejligt dyr!

    SvarSlet
  2. Du er en god gætter. Tak! - Men han er nu ikke så dejlig som han ser ud.

    SvarSlet
  3. Jaa, den ser da super sød ud! :-)
    - Hvorfor 'ond'? :-O

    Stor krammer fra Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Så fint et billede! Hvor ser den sød ud :)

    SvarSlet
  5. Møj godt billed! :-)
    //Nanna

    SvarSlet
  6. fint billede :-)
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Sofie: Fordi det er den ondeste kat du kan forestille dig, hehe. :-)
    Kathrine: Mange tak, Kathrine!
    Nanna: Tak!
    Caroline Hulbæk: Ih, tak! :-)

    SvarSlet
  8. Hvor sødt!
    Har du forresten set at Dúné har lavet et covernummer? Du kan læse mere her; http://iamawandertoo.blogspot.com/2011/10/dune-med-ny-lyd.html

    SvarSlet
  9. Tak!
    Ja, det har jeg da! - og jeg er vild med det! :-)

    SvarSlet
  10. Ej, hvor sjovt. Kender du en der hedder Sanne? (-:

    SvarSlet
  11. Måtte altså lige endnu engang fortælle hvor lækker jeg syntes din blog er, Emma :)
    Kunne du måske have lyst til at følge min?

    Love,
    Cathrine
    www.bycathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Anonym: Ja, det gør jeg. Så du mig på facebook, hehe? :-)
    Cathrine: Jamen, tak fordi du endnu engang fortæller mig det! :-)
    Tager hvertfald et kig på den med det samme!

    SvarSlet
  13. Det lyder altså skræmmende!!! ;-)

    SvarSlet
  14. Haha, det er det også!! :-)

    SvarSlet