6.10.11

The newest in: 061011.


Var i dag et smut forbi Horsens, og i H&M Divided kunne jeg slet ikke stå for disse fire ringe. Syntes de er så fine. Har nogle der minder ret mig om i forvejen - også fra H&M Divided - hvor der er et dådyr, en ræv, en kanin og en ugle. De er btw. bronche-farvede og kostede 59,95 kr. Beklager forresten at det sidste billede er lidt sløret, men opdagede det først efter at jeg overførte billederne, så ... Ellers er der ikke sket det vildeste i dag. Har været på arbejde og i aften skal jeg bare slappe af.

Kan i ellers have det godt, søde læsere!

13 kommentarer:

  1. Har dem også, de er så søde synes jeg :)

    - Carolina//http://crschmidt.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvad arbejder du som? :)

    SvarSlet
  3. De er så fine. Har også selv kigget på dem, vil bare ønske de var i sølv, for synes ikke bronzefarven er så pæn :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  4. Ja, det syntes jeg også. ;-)
    Anonym: Jeg er piccoline på min lokale avis' arbejdsplads. :-)
    Sisse Lykke: Syntes nu bronzefarven passer ret godt til dem. ;-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er de fine, sådan nogle vil jeg kigge efter :)

    SvarSlet
  6. Dejlige ringe Emma.
    Kom endelig med flere outfits, du er så køn :)

    Jeg elsker som altid din blog!

    Knus

    SvarSlet
  7. Andrea: Ja, kig heller efter dem. ;-)
    Lisette: Tak, hvor er du sød! Skal jeg nok prøve på. :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine! Kan man virkelig få dem i H&M? - cool! :-)

    SvarSlet
  9. Really cute rings.

    http://dassida.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. H&M i Horsens? Hvor sjovt.. bor du ikke i Århus området? ;-)

    SvarSlet
  11. Sofie: Ja, blev også selv helt overrasket! :-)
    Jessica: Thanks.
    Julie Kirstine: Jeg bor sådan midt imellem, har en halv times kørsel til både Horsens og Århus fra der hvor jeg bor. :-)

    SvarSlet
  12. Hej, og undskyld forstyrelsen.
    Jeg ville lige reklamerer for mit give-away på min blog, hvis nogle skulle have lyst til at kigge forbi :)

    http://youareweard.blogspot.com/2011/10/give-away.html

    ps. elsker bare din blog, Emma!

    SvarSlet
  13. Tjekker den ud med det samme, Stella! :-)

    Ih, tak!

    SvarSlet