18.10.11

The newest in: 181011.






Bluse: Weekday, Strik: H&M, Tørklæde: Salling.

Var i dag på shoppetur i Aarhus, og havde egentlig kun planlagt hjemmefra, at jeg ville købe blusen fra Weekday, men det blev altså lige til to ting mere. Blusen fra Weekday er fra mandeafdelingen, og den er helt vildt lækker! Den har god kvalitet og så ser den så dejlig retro ud. Har længe villet have en helt normal sort strik, så da jeg gik forbi en til 80 kr. i H&M kunne jeg ikke bare lade den hænge. Tørklædet gik jeg helt tilfældigt forbi inde i Salling, men kunne ikke stå for det, specielt fordi det kun kostede 30 kr. 

Nu vil jeg lave noget caffé latte og drikke det mens jeg ser Gossip Girl.

16 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud alt sammen :-)

    SvarSlet
  2. Det er det skam også! :-)

    SvarSlet
  3. Dejlige ting Emma. De bluser er bare så fine! Glæder mig til måske, at se tørklædet på dig?? ;-)

    Lisette

    SvarSlet
  4. Orv, nogle lækre kup!

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Lisette: Tak Lisette! Det skal du nok komme til. :-)
    Emma S: Mange tak!

    SvarSlet
  6. Skal helt klart have den sorte strik for H&M! :)


    - Linda

    www.underfundigphoto.blogspot.com

    SvarSlet
  7. det er en rigtig fed blog du har dig der! ;-)
    Kh Lise

    SvarSlet
  8. Super lækre ting! Jeg er også helt vild med retro, og meget inspirerende at man kan finde så fede ting i mandeafdelingen. Det skal jeg helt klart prøve :-) Har det forresten på helt samme måde, nogle gange skal man bare lige han én (eller to for den sags skyld)ting mere!
    - Jeg er igang med at finde en ny header, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken en. Jeg har postet nogle forskellige, og ville bliver lykkelig hvis du havde lyst til at stemme på en af dem!

    //Victoria♥
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Linda: Kan jeg godt forstå. ;-)
    Lise: Mange tak. :-)
    Victoria Kraft: Tak! Ja, man kan faktisk finde en hel del fede ting i mandeafdelingen.
    - Kigger forbi med det samme og stemmer på én af dem! :-)

    SvarSlet
  10. Dejlig blog du har dig! Jeg er nu fast læser!! Kig gerne forbi min, hvis du har lyst :)

    SvarSlet
  11. Sikke nogle fine ting. Og rigtig god blog du har dig. Ville blive rigtig glad for, hvis du gas at tage et kig forbi min blog? :)
    samiraminaei.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Dejlige køb! Uden tvivl noget der ville passe ind i mit klædskab også! :-)
    Lækker, lækker blog! Dejligt med rene linjer og smukke
    billeder - så ja, jeg er selvfølgelig blevet fast læser!


    //Rosanna P.
    http://rosannamyway.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Anne-Dorthe: Tak! Kigger selvfølgelig forbi. :-)
    samira minaei: Mange tak! Tager et kig forbi med det samme. :-)
    Rosanna P: Tak, hvor er du sød!

    SvarSlet
  14. Rigtig fede ting! Og rigtig gode billeder :) Hvor redigere du dem?

    SvarSlet
  15. Gossip: Tak. :-)
    Sofie: Mange tak! :-) Redigerer dem i programmet Toycamera Analogcolor.

    SvarSlet