27.10.11

The newest in: Vans ... again.




Så fik jeg købt dem. Sorte Vans Authentic. Meget vigtig at understrege at det er Authentic. Da jeg købte Vans med lav sål syntes de fleste af jer, at jeg skulle sælge dem videre og købe dem med høj sål, og det var jo også det jeg i begyndelsen ville, så jeg solgte dem på trendsales og i mandags fandt jeg så en størrelse 38 på nettet (utrolig svært at finde!) og de ankom så i går. Elsker dem allerede, og de er selvfølgelig allerede taget i brug i dag. Lige nu ser de jo ret rene ud - lidt for rene - men jeg skal bare gå i dem i nogle uger, så skal de nok komme til at se lidt slidte ud. 

Har haft en meget normal dag indtil videre. Mødte i skolen kl. 08:45 (som jeg gør hver torsdag), efter skole tog jeg på arbejde, bagefter arbejde tog jeg hjem og nu skriver jeg et indlæg til jer. En helt normal dag ...

Fortsat god dag, søde læsere!

11 kommentarer:

  1. ej, hvor er de flotte. :) Har selv ville have fingrene i nogen vans i lang tid. Det er dog ikke lykkedes mig endnu. /:

    www.lifeofwoot8d.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ej hvor lækkert! Jeg er også rigtig uheldig, ihvertfald angående Vans, at bruge en str. 36, de er ikke til at finde nogle steder! Hvad var hjemmesiden? :-)

    SvarSlet
  3. Smiling Simone: Tak! Du må bare blive ved med at lede!
    Julie Kirstine: Hvor træls! Det var denne hjemmeside: http://www.urbanclothing.dk/ :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fede sko, men er selv mere til converse :-)
    //Nanna

    SvarSlet
  5. dejlige sko, gad godt selv ha' et par!
    - hilsen lise;-)

    SvarSlet
  6. Nanna: Converse er også fede. :-)
    Lise og Eva: Er helt enig!

    SvarSlet
  7. Så fede!
    Har længe godt ku' tænke mig et par... :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de smæææææækre!

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Camilla: Tak! Anskaf dig nogle, de er - som du selv sagde - så fede! :-)
    Emma S: Ja, de er i den grad smææææææækre!

    SvarSlet
  10. Hvor er de super flotte. Håber du bliver glad for dem, når nu du byttede dem! :-) Tjek endelig min nye blog ud, og bliv endelig ny læser. http://camillaogchris.wordpress.com/

    SvarSlet
  11. Tak! Jeg er allerede rigtig glad for dem! :-)

    Tjekker den ud med det samme!

    SvarSlet