13.10.11

The newest in: Vans.





Som jeg hentydede til i tirsdags i dette indlæg har jeg købt mig nogle Vans (de er dog købt fra en anden, så beskidte kan jeg ikke få nogle sko til at se ud på én dag). Er bare meget i tvivl om jeg skal beholde dem. Syntes de er helt vildt flotte (havde dem endda på, på arbejde i dag) men ved ikke om jeg skal sælge dem videre og så købe nogle med en højere sål, da sålen på disse er lidt lavere. Hm ... Kan simpelthen ikke bestemme mig!

- Hvad siger i? Skal jeg beholde dem eller sælge dem videre og købe nogle Vans med højere sål?

13 kommentarer:

  1. De er så fede, også med lav sål, men jeg har dem selv med høj, og dem tror jeg altså du bliver 10 gange gladere for, Emma. De er også mere klassiske efter min mening.

    SvarSlet
  2. Er mest til dem med høj sål, men synes også der er noget charmerende ved den lave sål! :)

    www.emlykke.blogspot.com - har en giveaway kørende i samarbejde med Bianco, kig forbi? :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes du skal købe et par med høj sål, da de er en del federe! Men dem med lav sål er overhovedet ikke grimme. Vans er bare fede generelt! :-) Kig gerne forbi min blog.

    - Raluca
    fromyheeart.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg synes de virker til at være ret lækre :-)

    SvarSlet
  5. Høj sål! :-) Elsker din blog. Knus

    SvarSlet
  6. Hvis du sælger dem, vil jeg med glæde købe dem! :-)

    http://mathilde-nm.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Tak for jeres hjælp!

    Mathilde: Hahah, har faktisk lavet en annonce med dem på trendsales, men sælger dem kun hvis jeg får en ordentlig pris. :-) Kig forbi: http://www.trendsales.dk/listings/vans-sorte-populaere-sneakers/23459538?Refreshtsusersession=1

    SvarSlet
  8. Jeg synes du skal købe dem med høj sål, dem ejer jeg også selv. Udelukkende fordi jeg personligt synes de er meget flottere. Jeg har lige optaget din blog og jeg synes den er både flot og meget fascinerende. Jeg er blevet fast læser nu. Det er helt klart en blog jeg vil komme til at tjekke dagligt. :-)
    Stor knus Anna

    SvarSlet
  9. Jeg har selv dem med høj sål, og dem kan jeg bedst lide.
    Synes overhovedet ikke dem med lav sål er grimme, men synes de andre er lidt federe..

    Bymajapm.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Dem med høj sål! De på billedet er nu ellers også søde, men er mest til den høje sål.

    Lige et spørgsmål til alle: Ved I hvilken butik på nettet, der sælger Vans i str. 38? :-)

    SvarSlet
  11. Synes dem her er rigtig fede.. Men hvis du er i tvivl, kan du sikkert sagtens sælge dem videre ;)

    SvarSlet
  12. Jeg køber dem gerne hvis du vil sælge dem :-)
    - lækker blog du har!

    xoxo

    SvarSlet
  13. Cecilie Schmidt: På min trendsales: 'http://www.trendsales.dk/listings/vans-sorte-populaere-sneakers/23459538?Refreshtsusersession=1' er der en der gerne vil købe dem for 300 inkl. men hvis du gerne vil give 350 kr inkl. så er de dine. :-)
    - er glad for at du kan lide min blog!

    SvarSlet