28.10.11

People are strange.






Da jeg i dag gik ind på Monki.com for at se nogle af de nye ting (nørd), så jeg at der inde på nogle af tingene var kommet flere billeder ind med mennesker. Syntes simpelthen billederne er herlige! Deres positioner, tøj-sammensætning, det lange pandehår - det hele! Og jeg troede at jeg ikke kunne elske Monki mere ...

Så blev det weekend. Kan godt mærke at det lige har været ferie, for føler mig lidt ekstra træt, da jeg ikke har kunnet sove ud som i ferien. Så må jeg bare tage mig til noget, for at få den træthed væk! Der kan ikke komme noget godt ud af, at rende rundt og være træt hele tiden.

Kan i have en god weekend!

8 kommentarer:

  1. Monki er det bedste! verdens bedste butik og tøjmærke, jeg elsker at de er så humoristiske, og ikke så minimalistiske som f.eks. COS - dejligt med humor :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  2. typical monki :) it´s really my favourite shop, i have to take care about my money when i go there :D

    http://demoisellesophie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Sisse Lykke: Ja! Intet andet tøjmærke tænker som Monki. - og ja, det er altid dejligt med humor. :-)
    Sophie: Believe me, I know what you mean! :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt. Men jeg er egentlig lidt irriteret på Monki, for jeg synes at alle deres designs er helt geniale, men det er synd, at de altid er nødt til at være så billige, som de er. Gad f.eks. godt have nogle af deres ting i ægte læder, eller noget lækkert materiale, der ikke mistede facon efter 2-3 vaske, for de er virkelig nytænkende og humoristiske.

    SvarSlet
  5. Ja, på det punkt er jeg også enig. Det er synd og skam.

    SvarSlet
  6. Billederne er helt igennem skønne!:)

    Kig forbi

    stylexstatement.blogspot.com

    SvarSlet