17.10.11

Preparing for winter.


Har lige været på arbejde, så i stedet for bare at rende rundt herhjemme og se grim ud, skulle jeg have tøj på og på arbejde. Men før det, var jeg lige et smut forbi genbrugen og fandt så denne lækre, tykke, grå strik. Perfekt til den kommende vinter (og til det meget kolde efterår). Har forresten lige set at jeg er kommet over de 300 læsere på Google Friend Connect - hvor er det vildt! Havde aldrig troet jeg ville få mange læsere på så kort tid! Men jeg beklager mig nu ikke. Samtidig har jeg 141 læsere via. Bloglovin, og 301 + 141 ... er 442 læsere i alt! Endnu vildere! Jeg har skrevet det før, men jeg skriver det igen: Tak fordi i gider at følge min blog og ikke mindst tak til jer der kommentere! I er de bedste læsere man kunne forestille sig!

Var forresten i går i biografen for at se 'Klassefesten', og jeg vil anbefale jer alle til at gå ind og se den! Den starter med et grin, og slutter med et grin (+ utallige grin ind imellem!).

8 kommentarer:

  1. Neeeej hvor ser den dejlig ud! Har selv gået og ledt efter noget lignende!

    //Anna - www.howwepose.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, den er skam også virkelig dejlig!

    SvarSlet
  3. Har lige fundet din fine blog, og jeg er helt vild med den! Er selvfølgelig læser. Kys Laura
    www.laura-christensens.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Er glad for at du kan lide min blog og har lyst til at følge med!

    SvarSlet
  5. Fed blog!
    Det ville være fedt hvis du ville tjekke www.hp-obsession.blogspot.com ud - det er en lidt anderledes blog, men håber du kan li' den alligevel...

    Xoxo

    SvarSlet
  6. Haha, selvfølgelig skal sådan en lækker strik være fra genbrugen, så den er umulig for os andre at få fat i ;)
    Skal også ind og se Klassefesten her på torsdag, så bare fedt at læse at jeg kan forberede mig på de helt store grin :D
    //Ida - www.little-big-days.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Caroline: Tak! Tjekker den ud med det samme. :-)
    Ida: Haha, kender det alt for godt! Glæd dig, den er sindssygt sjov! :-)

    SvarSlet
  8. Elsker at læse din blog Emma:-) Du tar nogle fantastisk billeder samtidig med at du har nogle super god tekster med:-) Jeg siger selv tak:)

    SvarSlet