11.10.11

Room-tour 111011.













Her har i så den længe ventede opdaterede room-tour. Jeg har stadig mange ting jeg vil lave om og nye ting jeg vil købe, men det her er sådan mit værelse ser ud nu. Fik fri kl. tolv i dag (yes!) og det får jeg også i morgen, så det er en rigtig god uge indtil videre! Og det bedste er at når denne her uge er slut, så er det efterårsferie, og jeg kunne virkelig godt trænge til et par fridage! Har i det også sådan?

Lige nu sidder jeg og venter på en pakke. Jeg ved egentlig ikke om den kommer i dag, i morgen eller i overmorgen men derfor kan jeg jo stadig godt vente. Kan i gætte hvad jeg har købt? Det er noget jeg før har vist på en af mine collager her på bloggen. I kan sikkert ikke gætte det, men i får det hvertfald at se når det først er kommet med posten!

Vi ses, søde læsere!

32 kommentarer:

  1. Wauw, dit værelse er fedt!
    Skal vi bytte? :-D
    Ej, men du har virkelig en go' stil. Hold da op! :-)

    SvarSlet
  2. Wauw. Der ville jeg gerne bo :)

    // Rita
    helloimshi.blogspot.com
    kalejdoskopiske.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Dit værelse er rigtig flot! Det er også så personligt, virkelig! ;-)

    Londonscherryberry.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hold da kæft, hvor er det bare et skønt værelse. Så personligt og hyggeligt! :-)

    Clara - blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ih tak, er glad for at i kan lide mit værelse! :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er dit værelse bare mega fedt! Virkelig flot, enkelt og dog personligt. Er jaloux!

    SvarSlet
  7. Jeg vil lige komme med noget konstruktivt kritk: Det er altså åndssvagt at din blogroll er så lang. Når der er så mange blognavne bliver det uoverskueligt, og ingen har lyst til at klikke på blognavnene ergo man kunne lige så godt droppe blogrollen. Jeg kan skam rigtig godt lide din blog, men ville lige sige det til dig, da jeg synes at det er ærgeligt. Et råd - drop blogrollen eller lav den (meget) kortere.
    Tak :)

    SvarSlet
  8. You have an amazing room, very inspiring!

    confashionsandmore.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Nej nej, jeg er SLET ikke jaloux! ;-) Aj super flot værelse, ville ønske det var mit :-) Knus.

    SvarSlet
  10. Mange tak, hvor er i søde! :-)

    Anonym: Det er helt i orden, og jeg er skam mere end enig med dig! Har allerede sagt til mig selv, at jeg skal forkorte den til mine favorit blogs, for - som du selv siger - er den ret uoverskuelig! Tak fordi du mindede mig om det, forkorter den nu. :-)

    SvarSlet
  11. Wow, eeeelsker dit værelse, det er vildt hyggeligt! Dejlig blog forresten :)
    Kig endelig forbi min blog: www.madebyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet
  12. ÅH! Jeg er pisse hamrende misundelig, hvor er det smukt :-)

    SvarSlet
  13. Lækkert værelse! Elsker de mange retro ting. Så fint!
    Kunne det mon være et par Vans der er på vej? ;-)

    walkblack.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Mange tak! :-)
    Nøj, du er jo synsk!

    SvarSlet
  15. Åh, jeg bliver helt misundelig. Hvor er det fint dit værelse, elsker den personlige stil! :) Masser af inspiration jeg fik der.

    Måske du ville kigge forbi min blog? Jeg har en giveaway kørende i samarbejde med Bianco.

    www.emlykke.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Mange tak, hvor er du sød! :-)

    SvarSlet
  17. Haha! De er altså også utrolig skønne de Vans! :-)

    SvarSlet
  18. Flot:) Meget flot:) Men det er alle dine ting:)Og du er selv meget køn

    SvarSlet
  19. Hejsa. Lækker blog du har dig.
    Må man spørge om hvor dit garderobestativ/bøjlestang er fra?

    SvarSlet
  20. Tak alle!

    Anonym: Mit tøjstativ er fra Ikea. :-)

    SvarSlet
  21. Er vild med dit værelse! - Du har også en utrolig dejlig blog, er lige blevet fast læser ;-)
    -Thit

    SvarSlet
  22. Sikke et fint værelse!

    Jeg er helt vild med dit tøjstativ; må jeg spørge hvor du har anskaffet dig det?

    Iøvrigt; rigtig lækker blog!

    SvarSlet
  23. Thit: Mange tak! ;-)
    Julie: Tak! Mit tøjstativ er fra Ikea. :-)

    SvarSlet
  24. Holy himalaya for et værelse! Så hyggeligt, personligt og ja, enkelt! Meget inspirerende.
    Fed blok desuden, er nu fast læser! :-)

    Kig forbi.
    //Ida
    loveandlive-ida.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Mange tak, hvor er du sød! :-)

    SvarSlet
  26. Fedt skab! hvordan har du lavet det der på lågerne?:-)

    SvarSlet
  27. Tak! Det er klistermærker. :-)

    SvarSlet
  28. fedt. Hvor er de købt henne/ fra :-)?

    SvarSlet
  29. De er fra Søstrene Grene. :-)

    SvarSlet