7.10.11

The spooky issue.



I går lå mit længe ventede Monki Magazine (den øverste) i postkassen, så i dag skal jeg til at læse det. Det er sådan et sejt og anderledes blad. Læser i / har i læst Monki Magazine?

Har haft en helt normal dag i dag. Har været i skole - selvfølgelig - og bagefter skole på arbejde og kom så hjem for en time siden. Intet specielt ved det. Nu er det endelig weekend, hvilket betyder tid til at slappe af! Hvertfald det meste af tiden. Planlægger at gøre rent på mit værelse i weekenden, så den room-tour jeg før har snakket om, vil måske komme lørdag eller søndag. Vil nu sætte tøj til salg på trendsales og forhåbentligt skrabe lidt penge ud af det. 

Kan i have en god weekend, søde læsere!


12 kommentarer:

  1. Super billeder! :)
    -love it <3

    SvarSlet
  2. Får du det gratis tilsendt, eller er det noget man skal betale for? :)

    SvarSlet
  3. Jeg fik det også, det underlige er bare at jeg aldrig har købt noget der fra, eller bestilt bladet? Men jeg ELSKER det! :-D

    Så vidt jeg ved er det gratis, ligesom H&M.

    /Zitha

    SvarSlet
  4. EMMA: Det er gratis, tilmeldte mig det bare på deres hjemmeside, men du kan også - hvis du er heldig - bare gå ind og tage det i en Monki butik. :-)
    Zitha: Ej, hvor underligt! :-)

    SvarSlet
  5. Hej Emma.

    Kan du ikke lave flere af de der indlæg hvor du anbefaler film? - det syntes jeg nemlig er super sjovt og anderledes, og jeg ser næsten altid filmene du anbefaler :-)

    Amanda
    www.everythinganothing.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Har også tænkt på at bestille det! Er det ikke gratis?
    Har været inde på deres hjemmeside for at kigge, men ku' ikke finde noget om at man ku' bestille det.. Har du evt. et link?
    Og forresten må du også gerne smide et link til din trendsales ovenikøbet! Det ville være super :-)

    SvarSlet
  7. Amanda: Jo, har da planlagt at lave flere af de indlæg. Er glad for at du kan lide indlæggene, og at du faktisk tager tid til at se nogle af de film jeg har anbefalet. :-)
    Camilla: Jo, det er gratis. Jeg kan faktisk heller ikke finde det mere, det var mærkeligt? Her er linket til min trendsales: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=608166 :-)

    SvarSlet
  8. Uuh, elsker også Monki Magazine, eller hele Monki universet faktisk, det er så specielt og cool :)
    Selv god weekend! :)
    /Gunilla

    SvarSlet
  9. Jeg fik også mit længe ventede Monki Magazine i dag! Yes! :-)

    SvarSlet
  10. Jeg får det ikke, er det helt gratis eller hvad? :) Ville gerne have det tilsendt!

    Super dejlig blog du har!

    Kig forbi min, har startet GIVE AWAY i samarbejde med Bianco Footwear.

    www.emlykke.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Gunilla: Ja, jeg elsker også hele Monki universet! :-)
    Rebecca: Yes! :-)
    Emma Lykke: Ja, det er helt gratis! Du kan gå ned i en Monki butik, og hvis du er heldig har de stadig nogle blade liggende ved skranken. :-)

    Tak skal du have, tjekker din blog ud med det samme.

    SvarSlet