30.10.11

Today is yesterday tomorrow.




Var i går i Århus med min mor og søster, for at købe gaver til min anden søster, der snart har fødselsdag, og jeg fik da også købt noget til hende (men jeg kan ikke skrive hvad, da hun kommer til at læse dette). Selv fik jeg kun købt en lille ting, nemlig ovenviste pandebånd fra Gina Tricot, købt til den fine pris 39,95 kr. Det er lige til at overkomme! Ville egentlig have købt et sort pandebånd fra Monki, men de sidste (mange) gange jeg har været i deres butikker, har de været udsolgt, og syntes nu også denne fra Gina Tricot er meget sød. Nu er det slut med kolde ører om morgenen! Nu kunne jeg bare godt bruge en ny vinterjakke ... og et halstørklæde ... og nogle ordentlige vintersko. Arg, der er lang vej igen. Har i fundet alle tingene til jeres vintergarderobe endnu?

Gustav (i ved, 'Dagens Mand' og 'For Lækker til Love') var btw. også i Århus i går, så ham stalkede mig og min søster da også lidt. Hæhæ.

13 kommentarer:

  1. Flotte billeder. ;)


    //pernilledahl.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det også bare flot, måske skulle jeg lige smutte en tur forbi Gina tricot :-)

    Du er meget velkommen til at kigge forbi.

    http://thelittlewhiteone.blogspot.com/

    Knus!

    SvarSlet
  3. Ja, det syntes jeg da helt bestemt du skulle! :-)

    Kigger forbi.

    SvarSlet
  4. ej hvor sjovt..

    SvarSlet
  5. Det kan være du ikke syntes det, men det syntes jeg. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg nyder at følge med i din fine blog.
    Hvor har du det søde træ-rensdyr fra?

    (Jeg var også i Århus i lørdags, hvor jeg så ham Gustav der :p)

    Smil til dig
    Josefine
    http://josefinish.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Mange tak Josefine!
    Det har min bedstefar lavet. :-)

    (Hvor sjovt. Han er så fin!) :-)

    SvarSlet
  8. Lækre billeder! Og elsker at læse din blog!

    Knus.

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Tak! Hvor er det dejligt at du skriver det!

    SvarSlet
  10. Fed blog!
    Hvor har du fået citatet øverst fra? :-)

    Edith
    herkommersolen.blogspot.com
    kalejdoskopiske.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Tak!
    Læste citatet på Tim Christensen facebookside, og jeg syntes det lød så flot. :-)

    SvarSlet
  12. Ej hvor sjovt! Jeg har lige skrevet næsten det samme på et indlæg på min egen blog, netop fordi jeg også læste det på hans facebookside, og synes at det var meget smukt :-)

    SvarSlet