21.10.11

Two shades of black.

En lille update på mine negle og min neglelak. Skrev i går at jeg ikke kunne finde ud af at lægge neglelak på spidserne, men en sød læser gav mig et tip om at lægge noget over min negl - i mit tilfælde tape - og det virkede helt fint. Jeg vil helt sikkert lave disse negle igen; det er nemt og så ser det så fint ud!

Har i dag været på en lille familie udflugt i Storcenter Nord. Fik nu ikke rigtig købt noget, men det var rigtig hyggeligt. Syntes jeg fryser en smule lige nu, så jeg tror jeg vil lave noget varm kakao og varme mig på det ...


18 kommentarer:

  1. Meget flotte negle :)
    Hvilke neglelakker har du brugt?

    SvarSlet
  2. Hvor fint! Det er altid hyggeligt at tilbringe tid sammen med familien!

    SvarSlet
  3. det ser virkelig fedt ud!

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mathilde: Tak! Har brugt en almindelig sort neglelak fra Pieces og overlakken Matte About You fra Essie.
    Julie Kirstine: Tak! Ja, det er noget af det hyggeligste!
    Laura Holm: Mange tak!
    Kathrine: Tak Kathrine!
    Camilla: Tak, tak, tak!

    SvarSlet
  5. Det ser da bare al for fedt ud!!! :D

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fint ud! Det må jeg også prøve :-)

    /Emma

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det fint! det må jeg også hellere prøve snart!

    www.sevenjuno.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor ser det altså bare super fint ud! Det må jeg bestemt prøve inden for den nærmeste tid.

    rikkewestesen.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tak alle! Ja, i må tage at prøve det. :-)

    SvarSlet
  10. :O fedt

    Picture-that-aj.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Det ser virkelig fint ud! Jeg bliver fluks nødt til selv at prøve samme look! :)

    SvarSlet
  12. Hej søde Emma.
    Først og fremmest - Tak for en super cool blog! At dømme efter blogudseende kan jeg fornemme, at vi har lidt samme stil! hehe :) jeg har prøvet dette nail-look idag, og har faktisk skrevet et lille indlæg på min blog, om dig og looket her. Håber du vil læse med!

    Keep up the good work - du er for vild!

    //Cathrine
    www.bycathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Det ser rigtig fint ud, og rigtig godt fundet på!
    Jeg skal helt klart prøve det samme :-).

    //Speedoon.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Lise og Eva: Tak. :-)
    Natascha Maja: Ih, tak! :-)
    Cathrine: Tak! - Hvor er du sød. ;-) Kigger forbi indlægget med det samme!
    Alberte: Tak! :-)

    SvarSlet
  15. Fedt lavet og fed blog !
    kan du sige hvordan du gjorde med det der tape ? :)¨

    Kamille

    SvarSlet
  16. Tak!
    Jeg puttede tape på den del af neglen der skulle forblive mat, så jeg puttede den på først, sådan at stregen var helt lige, og så flyttede jeg tapen lidt rundt, så dens form var mere rund, og så lagde jeg neglelakken på, fjernede tapen, lod neglelakken tørre og voilá! :-)

    SvarSlet