9.10.11

"Whispering at the top of my lungs".








Lidt lækre billeder fra denne lækre weheartit som køres af den lækre svenske blogger Wilma Harju. Hvis i ikke har taget et kig på hendes fine blog før, så tag at gøre det nu! 

I dag har jeg ryddet op på mit værelse. Har villet gøre det længe, men har ikke fået taget mig sammen til at gøre det, så det er lækkert at jeg har gjort det nu. Orker bare ikke lige at tage billeder i dag, da jeg skal have redet seng først osv. så det må bliver en af dagene i næste uge. Og ellers skal jeg i dag lige lave de sidste lektier til mandag, som man jo tit lige skal søndage.

Kan i have en god søndag, søde læsere!

9 kommentarer:

  1. super fede billder!

    Jeg afholder forresten en konkurrence på bloggen med 3 premier fra GINA TRICOT - hvis du kunne tænkte dig at deltage :)

    SvarSlet
  2. Smukke billeder!

    God Søndag til dig Emma.

    SvarSlet
  3. Christina: Tak! Kigger forbi. :-)
    Lisette: Mange tak!

    SvarSlet
  4. Søsteren, Alva, har også en skøn blog her! http://alvaharju.blogspot.com/ :-)

    SvarSlet
  5. Din blog er så skøn, Emma! Har fuldt med fra starten!! Jeg håber også du har lyst til at kigge forbi min blog! :)

    justenkel.blogspot.com

    hugs

    SvarSlet
  6. Julie Kirstine: Ja, følger også hende, og hendes blog er bare lige så skøn! :-)
    Line: Tak, hvor dejligt at vide du har fulgt med så længe! Kigger forbi din blog med det samme. :-)

    SvarSlet
  7. Tænk at jeg ikke har fundet den her blog før! Er næsten lige stødt på den, og den er så hyggelig - fortsæt det gode arbejde! :) Måske du ville kigge forbi mig, det ville gøre mig glad. Har en lækker GIVE AWAY i gang, i samarbejde med Bianco Footwear.

    www.emlykke.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Er glad for at du kan lide min blog og det jeg blogger om! :-) Kigger forbi!

    SvarSlet