2.10.11

Yesterday evening ...







... var jeg til min sjette Dúné koncert i Voxhall i Århus. Det var rigtig lang tid siden jeg sidst havde set dem live, så det var fedt at se dem igen! De gjorde det utroligt godt - som altid - og jeg var i selskab af en masse søde mennesker! + Jeg greb Dannys håndklæde (ham på det nederste billede). En bedre aften kan det ikke blive. Har i været til en Dúné koncert før?

Lige nu er jeg ret smadret. At stå på forreste række og hoppe og skrige i halvanden time gør virkelig en udkørt! Det bliver man hvertfald dagen efter. Men det er det hele værd!  Undskylder for de dårlige iPhone billeder, men det er bedre end ingenting. 

Kan i have en fortsat god søndag, søde læsere!

8 kommentarer:

  1. Hvor fedt! Jeg vil så gerne se dem igen, så dem sidste år på Train.. Så fedt! :D

    SvarSlet
  2. Ja, Dúné er helt suveræne live også! :D

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig, du greb dannys håndklæde!
    Jeg har set dem 4 gange nu, og de er så gode live!
    Skal også se dem i Rødovre snart!
    xx

    SvarSlet
  4. Julie Kirstine: Der så jeg dem også. Ja, rigtig fedt! :-)
    Nicoline: Det er de i den grad! ;-)
    Amalie: Ja, de er bare så gode live! Glæd dig, det bliver sikkert vildt fedt!

    SvarSlet
  5. Tak! Ja, det er de! :-)

    SvarSlet
  6. har set dem 8 gange og jeg bliver aldrig træt af dem. DÙNÈ <3<3<3

    - http://mariaginderskov.blogspot.com/

    SvarSlet