18.11.11

181111.

Et billede af min søsters søde lille træ kalender. Jeg fandt den engang sammen med hende på et loppetorv, men desværre fandt hun den først, ellers ville jeg også have købt den. Det er sådan en retro og anderledes kalender og det kan jeg rigtig godt lide!

Når nu vi snakker om noget jeg kan lide; jeg har jo været inde og se første del af Breaking Dawn i biografen og den var - som forventet - god! Kan ikke forestille mig en bedre film at tage ind og se i biografen! Nu vil jeg bare gerne have at den snart udkommer på DVD, og bagefter det kan jeg begynde at glæde mig til anden del af filmen. Har nogle af jer set den, og hvad syntes i om den? 

God weekend til jer, søde læsere!
 

21 kommentarer:

  1. Skal se den i aften, kan ikke vente!

    - Du kommer til bloggerevent imorgen ikke? Glæder mig til at møde dig :-)

    Clara / blaaaura.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er så god! Over alle forventninger. Er stor twilight fan.

    Jeg glæder mig til at hilse på dig, imorgen Emma :)

    Lisette

    SvarSlet
  3. Ej den er fin! :)

    - Linda

    www.underfundigphoto.blogspot

    SvarSlet
  4. Jeg var inde og se filmen igår, den er virkelig fantastisk, levede helt klart op til mine forventninger. :-)
    - Nu kan jeg bare ikke vente til anden del.

    http://emmajensen.blogspot.com/

    - Emma

    SvarSlet
  5. Clara og Lisette: Glæder mig også til at møde jer! :-)
    Linda: Ja det er den! :-)
    Emma: Jeg tror heller ikke jeg kan vente et helt år på anden del. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg var inde og se filmen i dag og jeg elsker den! :)

    SvarSlet
  7. Nej, hvor er den nice!
    Hvis du vil, kunne du smutte forbi min blog. Man kan vinde et par valgfrie stiletter fra Biancos webshop. Knus

    http://emlykke.blogspot.com/2011/11/har-du-husket.html

    www.emlykke.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tak!
    Det lyder spændende! Smutter forbi med det samme. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg elskede filmen! Den var fuldkommen fantastisk, ih altså - det kan ikke beskrives!

    /Kys fra J

    SvarSlet
  10. Jeg er så enig med dig!

    SvarSlet
  11. Ej sikke en sød lille kalender(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Fedt billede!
    Xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hej Emma, din blog er så fin og dejlig, men jeg føler ikke vi kender dig så godt, og det er bare noget af det vigitgste ved en blog at vide hvem der sidder bag skærmen og blogger! Så jeg ville høre om ikke du ville lave en vlog eller noget lignende hvor du fortalte om dig og dit liv, og hvad du render rundt og fortager dig? knus! ;-)

    SvarSlet
  14. Ps. for det eneste vi ved om dig er, hvordan dit værelse ser ud, og at at du er femten, og at du snakker, griner, læser , shopper, kigger, lytter og lever, men hva faen det gør vi jo alle sammen :P

    SvarSlet
  15. Hej Anonyme.
    Det var da underligt, syntes ellers jeg får rosende kommentarer, om at folk syntes de virkelig kan fornemme hvem jeg er, og det syntes jeg da også selv at jeg udstråler gennem mine indlæg. Måske du skulle læse hele min blog igennem, for det lyder ikke som om du har læst med særlig lang tid, siden du kun ved hvordan mit værelse ser ud, min alder osv. :-)

    Ps. Kunne du i det mindste lade vær med at gemme dig bag en 'Anonym' bruger, for så tager jeg faktisk ikke rigtig det du skriver seriøst, desværre! :-)

    SvarSlet
  16. Line (anonym fra før)20. nov. 2011 17.05.00

    Jeg har læst din blog i lang tid, og da jeg elsker din blog (meget) har jeg også kigget dine endnu ældre indlæg igennem. Kommentaren var skam heller ikke ment som en anklage mod dig, men bare mere at jeg er interreset i at vide hvem der sidder bag skærmen og blogger (sådan mere i dybden hvis du forstår?) :-)

    Men jeg vil ikke lade vær med at være anonym, da jeg ikke har en google konto :) Men for din skyld har jeg nu skrevet mit navn, er det fint? Jeg er da meget ked af at høre at du ikke tager mig seriøst.

    SvarSlet
  17. Line: Tak fordi du lige tog dit navn med, da jeg mere føler at det er en rigtig person der skriver nu! Er rigtig glad for at du kan lide min blog, og også at du gerne vil vide mere om mig. Har faktisk tænkt på at lave et Q&A indlæg, hvor i bare kunne stille spørgsmål mellem himmel og jord som jeg så svarede på; måske du så mere kan fornemme hvem jeg er hvis jeg lavede sådan et indlæg! :-)

    Vil opfordre dig til at lave en google konto, for jeg ved fra andre bloggere, at de heller ikke bryder sig om anonyme der skriver konstruktiv kritik. :-)

    SvarSlet
  18. Sådan et Q&A indlæg lyder som en super ide! :-) Og tak fordi du lyttede på trods af at jeg ikke har en google-konto!

    Er nu ikke helt enig med dig i, at anonyme "normalt" ikke bliver taget seriøst i blogger verdenen. Jeg gør da i hvert fald altid, du er da den første der siger at du ikke kan/vil tage mig seriøst :-) (men jeg er heller ikke en af dem der kritiserer folk, bare for at gøre det, og provokere!)

    SvarSlet
  19. Ps. min konstruktive kritik plejer at blive lyttet til! :-)

    SvarSlet