13.11.11

"Be where you are; otherwise you will miss your life".

Har fået skiftet mine bøjler ud med disse ovenstående renseribøjler. De er billige, enkle, dekorative og så fylder de ikke en pind! Man kan jo have ekstra meget tøj på ens tøjstativ! Før havde jeg nogle sorte bøjler som var ret brede i det, så det er meget dejligere at få nogle bøjler der fylder så lidt. Det kalder jeg win, win!

Sidder lige nu og ser genudsendelse af Grease. Det er sådan en hyggelig film, man bare ikke kan se for mange gange. Ja, det er bare rigtig søndagshygge. Nu kunne jeg godt lige bruge en kop varm kakao at varme mig på ...

Fortsat god søndag til jer!
  

17 kommentarer:

  1. Hvor købte du dem henne?
    De er virkeligt flotte :)
    xx

    WHITE OR WRONG

    SvarSlet
  2. Hej Emma :-)

    Jeg har lige startet en blog sammen med min bedste veninde, og vi synes det ser super fint ud med den tykke sorte streg, som du har over hvert indlæg. Hvordan har du fået den til at sidde der? :-)

    - kig gerne forbi vores blog: http://voresuniversblog.blogspot.com/

    / Signe

    SvarSlet
  3. Amalie S.D: De er købt her: http://www.texpert.dk/product/renseri-traadboejler-staal-57/
    Ja, de er nemlig vildt flotte. :-)

    Signe: Ja, jeg syntes også det er en rigtig fin streg. :-) Bloggeren Christine Rosa har vist i en guide hvordan man gør her: http://christinerosaworld.blogspot.com/2011/04/den-der-guide.html

    SvarSlet
  4. Hej :)

    Hvor mange bøjler tror du ca. man skal bruge på en bøjlestang på 1,5 meters længde?

    Kig forbi...

    knus Louise
    louisesfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det kommer jo an på så meget! Men ... sådan cirka omkring 20-30 bøjler ville jeg nok vælge. :-)

    SvarSlet
  6. Synes helt bestemt at det er flot med enkle bøjler, lige hvad jeg ledte efter, tak!

    www.matildenygaard-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Din blog er bare så skøn!

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Mathilde: Det var da så lidt!
    Emma S: Ih, tak!

    SvarSlet
  9. Hvor er det fint og enkelt! :-)
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Skide smart! Det havde jeg slet ikke tænkt på, men det er jo rigtig praktisk, og så ser de oveni købet rigtig godt ud! :-)

    Knus
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  11. rigtig lækker blog du har dig. OG synes det er nogle gode billede du får taget af dit tøj. Smut forbi min blog hvis du lyser :-)
    www.ulnits.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hvor er de fine, dem har jeg ledt efter i meget lang tid. Jeg takker for tippet!

    rikkewestesen.blogspot.com

    SvarSlet
  13. De er rigtig fine, jeg har dem selv. Husk bare, at du aldrig nogensinde bør bruge dem til striktrøjer og blazerjakker, for materialet bliver ødelagt af det tynde metal. :)

    SvarSlet
  14. Sofie: Ja, det er både praktisk og der ser godt ud! :-)
    Louise: Mange tak! Kigger forbi. :-)
    Rikke: Det var så lidt!
    Sarah: Tak for tippet! :-)

    SvarSlet
  15. Hejsa!
    Sikke en skøn og sød blog du har. Jeg har egentlig været fast læser i en måned (eller to). Elsker dine indlæg, og jeg får tit mange ideer selv. :)

    www.lifeofwoot8d.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Tak fordi du tog tid til at skrive en kommentar, og tak for din ros, den gør mig helt glad! :-)

    SvarSlet