14.11.11

"The beginning is always today".

Så blev det mandag igen, og jeg må godt nok indrømme, at det var svært at stå op i morges. Men sådan er det jo egentlig de fleste dage. Videre til emnet ... Fik lige lyst til at lave en lidt anderledes collage end jeg ellers plejer, hvor jeg har lavet tre sæt i stedet for at vise en masse forskellige ting hver for sig. Syntes faktisk det er en meget sjov måde at vise tøj på! Tror da jeg vil lave flere af disse fremover.

Har lige efter skole været til en frisør for at blive klippet. Ikke noget særligt vildt, bare spidserne, mere etager og sådan. Nu er mit har bare så glat, at det er umuligt at sætte op i en knold, og hvis jeg har hængehår vil mit hår bare vælte foran mit ansigt, så lige nu må jeg klare mig med en stram hestehale.

Første sæt: Acne strik, H&M nederdel, ukendte leggings og Vans.
Andet sæt: Weekday skjorte, ukendte leggings og Converse.
Tredje sæt: Monki sweater, Monki jeans og New Balance.
   

11 kommentarer:

  1. wow. elsker alle sættene!(:

    SvarSlet
  2. Gør jeg godt nok også! :-)

    SvarSlet
  3. fede sæt!!! :)
    hvor laver du dine collager henne? mht. program

    SvarSlet
  4. Tak! :-)
    Laver dem i Photoshop, men man kan sagtens bare lave dem her på polyvore.com

    SvarSlet
  5. Jeg ville elske at eje sæt nummer 1! Desværre siger min pengepung ikke go for en Acne strik lige i forløbet. :(

    SvarSlet
  6. Fine outfits.. Jeg må dog indrømme, at efter min smag mangler der en smule farve ;-)
    Ville helt klart trække i 1. outfit med det samme!

    xx

    SvarSlet
  7. Tak! Ja, men min stil er bare ret sort & hvid. ;-)

    SvarSlet
  8. outfit nr. 1 er for lækkert!

    - Linda

    www.underfundigphoto.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hej Emma.
    Jeg savner lidt nogle af dine film indlæg :-(
    - nu har jeg efterhånden også fået set dem du før har anbefalet :-)

    //Amanda

    SvarSlet
  10. Hej Amanda.
    Jeg skal nok lave flere af de indlæg! Er glad for at du tager dig tid til at se de film jeg anbefaler! :-)

    SvarSlet